Учасникам цікавого дослідження запропонували намалювати 10 автомобільних логотипів, не дивлячись на оригінал. Отримані результати ретельно проаналізували.
Незвичайне дослідження проводилось у Британії. Метою було з’ясувати, котрому з автовиробників вдалось досягти максимальної ідентифікації бренду, завдяки логотипу, – пише 24 канал.
Від автомобілів та їх реклами сьогодні нікуди не дітись. Причому люди, в яких немає машини, та ті, хто навіть не задумується про її купівлю, перебувають в рекламному просторі не менше за автомобілістів та майбутніх водіїв. Автовиробники витрачають величезні кошти на айдентику – розробку та промо своїх логотипів, ребрендинг тощо. Вони намагаються зробити так, щоб їх емблеми легко впізнавались та запам’ятовувались. Наскільки це вдається – показують результати дослідження.
Сотні британців різного віку, статі, соціального статусу, автомобілістам і пішоходам, запропонували відтворити логотипи 10 популярних автомобільних марок. Проаналізувавши 1000 малюнків, дослідники дійшли висновку, що деяким виробникам вдалось зробити своє лого набагато впізнаванішим, ніж іншим. І якщо ви гадаєте, що емблеми Audi або Renault – дуже прості, просто подивіться, на результати. Малюнки згруповані від найбільш схожого (верхній лівий кут) до найменш подібного на оригінал.
Alfa Romeo

- 74% забули про червоний хрест;
 - 63% забули про змію;
 - 13% не включили синій, червоний і зелений;
 - 25% зобразили лого на щиті.
 
Audi

- 14% намалювали невірну кількість колець;
 - 5% дизайн більше схожий на олімпійські кільця;
 - 7% і близько не схоже.
 
BMW

- 59% зобразили фірмовий “пропеллер”;
 - 92% використали поєднання кольорів білий та блакитний;
 - 7% намалювали не круглий логотип.
 
Ferrari

- 88% включили у лого жовтий колір;
 - 82% намагались зобразити коня;
 - 15% пам’ятали про триколор італійського прапора на лого;
 - 49% включили в лого назву марки.
 
Ford

- 90% намалювали овал;
 - 89% використали блакитний колір;
 - 58% намагались використати фірмовий шрифт для напису.
 
Peugeot

- 20% навіть не намагались зобразити якусь тварину;
 - 25% зобразили “лева” у дзеркальному відображенні;
 - 30% і близько не схоже.
 
Renault

- 71% зобразили щось схоже на фірмовий ромб-діамант;
 - 11% намалювали лого іншої марки;
 - 33% використали окремі лінії чи деталі лого.
 
Toyota

- 32% не включили хоча б один з внутрішніх овалів;
 - 12% зобразили літеру “Т”, замість лого;
 - 19% і близько не схоже.
 
Vauxhall (британський бренд для марки Opel)

- 11% накреслили літеру “V”;
 - 26% використали червоний колір;
 - 48% намагались зобразити фірмового грифона;
 - 9% зобразили прапорець з літерою “V”, який тримає грифон;
 
Volkswagen

- 17% невірно розташували літери “V” та “W”;
 - 93% зобразили лого в колі;
 - 9% зобразили тільки одну з літер “V” або “W” без іншої.
 

А ось так логотипи виглядали б на автомобілях у реальному житті:



Фото: намальовані по пам’яті логотипи Peugeot, Volkswagen та Vauxhall / VanMonster
 Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини
		
		
			








