Деякі пасажири впевнені, що провідники практично нічим не займаються під час руху поїзда. Іноді розносять чай або каву та забирають постіль.
Але насправді у залізничного службовця є інструкції, що потрібно робити в тій чи іншій ситуації, а також звід правил обслуговування пасажирів.
Редакція дізналася про найголовніші обов’язки провідника, які можуть виявитися корисними для подорожуючих українців, – пише OBOZREVATEL .
1. Провідник зустрічає пасажирів біля входу в вагон і перевіряє наявність квитків за своїм списком, який він отримує за годину до відправлення поїзда з початкової станції. Він також повинен перевірити, щоб у вагоні не залишилося проводжальників.
2. Саме провідник повинен стежити за чистотою у вагоні: прибирати в туалетах 4 рази на день (кожні 6 годин) і робити вологе прибирання двічі на добу (кожні 12 годин). Пилотяжити й виносити сміття – в міру потреби.
3. Також залізничний службовець зобов’язаний щогодини перевіряти наявність мила і туалетного паперу в туалеті вагона. Якщо засоби гігієни закінчилися, то йому потрібно їх негайно поповнити.
4. Пасажири можуть попросити у провідника шахи або шашки для гри. Крім того, можна взяти щітку для взуття і щітку для одягу.
5. Провідник може застелити ліжко пасажира спального вагона, якщо той його попросить про це. Пріоритетом користуються люди похилого віку, інваліди, батьки з маленькими дітьми та вагітні.
6. Провідник зобов’язаний встановити та закріпити паски безпеки на другій полиці на прохання пасажира. Ковдру можна вимагати в будь-який час року – вона входить до складу комплекту постільної білизни.
7. Відносити постільну білизну провіднику необов’язково. Стежити за збереженням комплектів і збирати їх, щоб після здати в пральню – безпосередня робота провідника.
8. Пасажир через провідника має право викликати носія для багажу на потрібну йому станцію і навіть запитати номер місцевого таксі.
9. Провідник може пропонувати каву, чай і кондитерські вироби пасажирам вагона до трьох разів на день. У вагоні класу люкс чай можна вимагати в будь-який час.
10. З 23:00 до 6:00 провідник стежить за підтримкою тиші в вагоні. Якщо хтось порушує порядок, працівник може викликати поліцію відділення найближчої станції.
11. За збереження всього майна (ліжко, номерні таблички, полички, дзеркала і т.д.) у вагонах несуть провідники. Пошкодження або крадіжки компенсуються з їхніх зарплат.
12. Обслуговчий вагону повинен надати першу допомогу пасажирові в разі непередбаченої ситуації або різкого погіршення здоров’я. Також в купе провідника є аптечка, якою пасажир може користуватися абсолютно безоплатно.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини