У 1944 році Управління стратегічних служб – попередник ЦРУ – розповсюдило секретну брошуру. У ній містилися інструкції для жителів країн нацистського блоку, які симпатизували країнам антигітлерівської коаліції. Всі рекомендації були спрямовані на підрив виробництва. Дивно, але вони цілком актуальні і зараз. ЦРУ придумало відмінний спосіб бути поганим працівником!
«Прості методи саботажу на робочому місці» були розсекречені в 2008 році, і зараз документ можна знайти на сайті ЦРУ. Це інструкція для звичайних людей, яка покликана послабити міць країн нацистського блоку та знизити темпи виробництва у всіх сферах.
Якщо подивитися на інструкцію в загальному, то стає ясно: перетворитися в поганого працівника дуже просто.
Ми вибрали для вас найцікавіші цитати з цієї брошури. Незважаючи на сухість мови і специфічність контексту, всі поради, зазначені нижче, описують звичайну поведінку працівників в кожному офісі і на будь-якому виробництві.
Перевірте, може, хтось із ваших колег діє за цією інструкцією?
Організація робочого процесу
Наполягайте на тому, щоб все відбувалося через обумовлені канали. Не шукайте простих шляхів, заважайте прийняттю швидких рішень.
Виступайте. Говоріть якомога частіше і довше. Ілюструйте свої ідеї довгими анекдотами і прикладами з особистого життя.
Якщо це можливо, вирішуйте питання за участю комітетів, відправляйте проблеми на подальше вивчення і розгляд. Спробуйте зробити так, щоб в комітет входило якомога більше людей – не менше п’яти осіб.
Піднімайте недоречні запитання якомога частіше.
Вимагайте найбільш точних формулювань під час розмови, в протоколах і резолюціях.
Наполягайте на повторному розгляді питання, повертайтеся до того, що вже вирішили на останній нараді.
Закликайте інших бути розумними, обережними і уникайте поспіху. Це може привести до ускладнень або проблем в майбутньому.
Поради керівникам
Визначте, хто з ваших співробітників виконує найпростішу і несуттєву роботу. Придумайте важливі завдання і призначте саме цих колег відповідальними.
Віддавайте перевагу неуспішним співробітникам.
Наполягайте на бездоганному виконанні завдання. Змусьте переробити його знову тих, хто допустив найменші помилки.
Щоб знизити командний дух, то підніміть тих, хто працює найменше. Будьте прихильними до неуспішних працівників.
Влаштуйте конференцію в той момент, коли кількість термінових завдань досягло критичної позначки.
Збільште кількість дій та інструкцій, пов’язаних із заробітною платою. Як мінімум три людини повинні схвалити всі ті документи, з якими впорався б і один співробітник.
Поради працівникам
Працюйте повільно.
Збільште кількість перерв до максимуму.
Робіть свою роботу погано. Звинувачуйте в цьому інструменти, машини або обладнання. Скаржтеся, що все це заважає вам нормально виконувати роботу.
Ніколи не діліться досвідом або вміннями з тим, кому їх не вистачає.
Впізнаєте своїх колег або начальство? Повну інструкцію про те, як бути поганим працівником, можна знайти тут.