16 способів саботувати роботу за методикою ЦРУ

У 1944 році Управління стратегічних служб – попередник ЦРУ – розповсюдило секретну брошуру. У ній містилися інструкції для жителів країн нацистського блоку, які симпатизували країнам антигітлерівської коаліції. Всі рекомендації були спрямовані на підрив виробництва. Дивно, але вони цілком актуальні і зараз. ЦРУ придумало відмінний спосіб бути поганим працівником!



«Прості методи саботажу на робочому місці» були розсекречені в 2008 році, і зараз документ можна знайти на сайті ЦРУ. Це інструкція для звичайних людей, яка покликана послабити міць країн нацистського блоку та знизити темпи виробництва у всіх сферах.

Якщо подивитися на інструкцію в загальному, то стає ясно: перетворитися в поганого працівника дуже просто.

Ми вибрали для вас найцікавіші цитати з цієї брошури. Незважаючи на сухість мови і специфічність контексту, всі поради, зазначені нижче, описують звичайну поведінку працівників в кожному офісі і на будь-якому виробництві.
Перевірте, може, хтось із ваших колег діє за цією інструкцією?

Організація робочого процесу

  • Наполягайте на тому, щоб все відбувалося через обумовлені канали. Не шукайте простих шляхів, заважайте прийняттю швидких рішень.
  • Виступайте. Говоріть якомога частіше і довше. Ілюструйте свої ідеї довгими анекдотами і прикладами з особистого життя.
  • Якщо це можливо, вирішуйте питання за участю комітетів, відправляйте проблеми на подальше вивчення і розгляд. Спробуйте зробити так, щоб в комітет входило якомога більше людей – не менше п’яти осіб.
  • Піднімайте недоречні запитання якомога частіше.
  • Вимагайте найбільш точних формулювань під час розмови, в протоколах і резолюціях.
  • Наполягайте на повторному розгляді питання, повертайтеся до того, що вже вирішили на останній нараді.
  • Закликайте інших бути розумними, обережними і уникайте поспіху. Це може привести до ускладнень або проблем в майбутньому.
  • Поради керівникам

  • Визначте, хто з ваших співробітників виконує найпростішу і несуттєву роботу. Придумайте важливі завдання і призначте саме цих колег відповідальними.
  • Віддавайте перевагу неуспішним співробітникам.
  • Наполягайте на бездоганному виконанні завдання. Змусьте переробити його знову тих, хто допустив найменші помилки.
  • Щоб знизити командний дух, то підніміть тих, хто працює найменше. Будьте прихильними до неуспішних працівників.
  • Влаштуйте конференцію в той момент, коли кількість термінових завдань досягло критичної позначки.
  • Збільште кількість дій та інструкцій, пов’язаних із заробітною платою. Як мінімум три людини повинні схвалити всі ті документи, з якими впорався б і один співробітник.
  • Поради працівникам

  • Працюйте повільно.
  • Збільште кількість перерв до максимуму.
  • Робіть свою роботу погано. Звинувачуйте в цьому інструменти, машини або обладнання. Скаржтеся, що все це заважає вам нормально виконувати роботу.
  • Ніколи не діліться досвідом або вміннями з тим, кому їх не вистачає.
  • Впізнаєте своїх колег або начальство? Повну інструкцію про те, як бути поганим працівником, можна знайти тут.
  • Джерело: Пізнай

    Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини