20+ порад від людей, які відвідують тільки гарні ресторани

Статистика стверджує, що з кожним роком популярність ресторанів зростає: люди частіше ходять в такі місця або замовляють їжу з доставкою. Ви теж не проти іноді підкріпитися поза домом? Щоб не промахнутися з вибором, озбройтеся лайфхаками від користувачів Reddit. Місцеві кухарі та офіціанти розповіли, що викаже заклад, де їсти не варто нікому. І вам теж.



Тутка зібрав поради, які стануть в пригоді при відвідинах ресторану, нехай це буде маленький сімейний заклад на кілька столиків або пафосний зал з дефлопе в меню.

  • Запитайте, звідки ваші устриці. Якщо вам не можуть відповісти – краще відмовитися. Те ж стосується й більшості морепродуктів. © heroesforsale
  • Цей підхід працює і з іншими стравами. Наприклад, ви замовили м’ясо в закладі, який спеціалізується на ньому. Я працював в такому місці, де нас щовечора детально інструктували, звідки м’ясо і риба в меню, якої породи була тварина, з якою вона ферми і так далі. Це дуже, дуже класний знак, за яким можна зрозуміти, що інгредієнти дійсно якісні, а співробітники по-справжньому пишаються своєю роботою. © lunarjam
  • Чищу кухонні витяжки. Якщо ви зайшли в заклад і там пахне жиром – одразу ідіть геть. Це чіткий знак, що тут не найкращим чином дотримуються чистоти. Іноді в таких місцях жир капає з витяжок прямо на робочі поверхні, де готують їжу. © FoxZach63
  • Я шеф-кондитер. Багато людей радять уникати особливих пропозицій в меню, але якщо ви бачите щось нове в розділі десертів або сніданків, то це варто спробувати. Найчастіше над такими стравами кухарі працюють по кілька тижнів у вільний час, вкладаючи тонну зусиль і любові до своєї справи. © robotran
  • Готую в маленькому мексиканському ресторані. Завжди дивлюся, як співробітники спілкуються між собою. Якщо вони явно задоволені тим, де знаходяться, і одне одним, то зазвичай це означає, що робота в закладі налагоджена, тобто персонал знає, що робить, а отже, від них можна чекати смачної їжі. Так завжди буває в сімейних ресторанчиках, куди я сам люблю ходити і де, як мені здається, найсмачніша їжа. © ruizpancho

  • На столах – їжа, але в ресторані пахне не нею (нехай навіть гарно пахне) або нічим не пахне взагалі? Це може означати, що персонал намагається замаскувати щось не дуже приємне. © CrossFox42
  • Не кухар, але працюю в ресторані. Іноді гостей зустрічала господиня закладу, і вони обурювалися, що їм довелося цілу годину чекати столика о 7 вечора в суботу, грозилися піти. Тоді вона відповідала їм: «Якщо в ресторані, куди ви прийшли, не потрібно чекати ввечері суботи, вам не варто там їсти». І посміхалася їм своєю найщирішою посмішкою. © newgrl
  • Не про санітарію, а про економію. Якщо ви хочете замовити роли, обов’язково прочитайте їх склад. В одному японському ресторані, де я працював, ми подавали рол «Вулкан» за $ 7,25 – такий самий був рол «Каліфорнія», який коштував $ 3,75, тільки трикутної форми і з пряним майонезом. Риби в ньому було більше, але ця кількість не варта націнки. Бачив таке і в інших закладах. © -eDgAR-
  • Заклади з купою вивісок на кшталт «Обід з особливою ціною», «Безкоштовна закуска з 5 до 8 вечора по буднях» або «Знижки на головну страву щосереди» зазвичай наближаються до банкрутства і відчайдушно намагаються виплисти на поверхню. Виняток – мережеві ресторани. © Tickle_bottom
  • Я шведський шеф-кухар. Якщо замовляю м’ясо, яке подається з соусом, завжди прошу сервірувати його збоку. Коли м’ясо поливають соусом, нерідко це звичайна спроба замаскувати помилки, допущені при готуванні. © skikibobski

  • Тримайтеся якнайдалі від шведських столів, особливо з салатами. У більшості випадків там стоять одні й ті ж місткості, які наповнюються знову і знову. Гидота. © hugsfrombugs
  • Не замовляйте рибу щонеділі. Більшість закладів отримують її щопонеділка і четвергах, риба втрачає свіжість досить швидко, і до неділі зазвичай вона вже не особливо свіжа. © thefabulousbomb
  • Перше, що нам сказали в школі кухарів про зберігання їжі: якщо ви заходите в ресторан, який спеціалізується на морепродуктах, і там пахне рибою – повертайтеся назад і біжіть світ за очі. © XxcontaminatexX
  • Викладачі в школі кухарів одноголосно стверджують: якщо назву страви в меню написано не зовсім правильно, це зроблено спеціально і дозволяє подати гостю не те, що він очікує від цієї страви. Яскравий приклад: Krab Cakes замість Crab Cakes. © Splinkyyy
  • Якщо ваша тарілка гаряча, це не означає, що їжу розігріли в мікрохвильовій. Кожен ресторан, в якому я працював, тримав свої тарілки підігрітими в спеціальній шафі. © Lattes1

  • Я шукаю пилюку в неочевидних місцях, наприклад, на кондиціонерах. Плюс у мене є звичка проводити пальцем по спинці стільця, щоб і його перевірити. © biology_is_destiny
  • Якщо власник ресторану сперечається у відгуках з незадоволеними клієнтами, це поганий знак. Одного разу бачив, як господар закладу посварився на Facebook з жінкою, яка незаслужено поставила одну зірочку. Нехай вона була несправедлива, але людина, яка дозволяє собі таке ставлення до відвідувачів, які в свою чергу платять їй, може поводитися і з персоналом так само або навіть гірше. Як наслідок, працівники можуть бути незадоволені становищем і ставитися до своїх обов’язків абияк. Або ж у закладі постійна зміна погано навчених кадрів. © Tickle_bottom
  • Ця порада найкраще працює з маленькими закладами, а не з великими і пафосними. Хоча, може, там теж, але я сам не працював в таких і точно сказати не можу. Приходьте в заклад ближче до перезмінки і займіть місце ближче до кухні. Коли зміна закінчиться, співробітники будуть сміятися, жартувати, обніматися і так далі. Якщо це так – продовжуйте відвідувати цей заклад. © Orval
  • Раніше заробляв приготуванням піци. Якщо в кухні великі вікна або вікна відкритого типу – це гарний знак. Зазвичай персонал в таких випадках пишається тим, що будь-хто може подивитися на роботу, а їжа не нагрівається в мікрохвильовці при першій зручній нагоді. Ми часто сперечалися і сміялися одне над одним, клієнтам це подобалося. © motomouth3

  • Працював шеф-кухарем 4 роки. Чесно кажучи, раджу звернути увагу на сміттєві баки біля закладу (вони зазвичай розташовані десь поблизу задніх дверей). Якщо це – гарний ресторан, то там будуть звичайні баки, нічого особливого. Але в закладі, куди краще не ходити для того, щоб поїсти, смітник буде схожим на зону стихійного лиха, тому що персоналу не до того: коробки, які ніхто не спромігся скласти, повні мішки навколо контейнера, пакети, що протікають і так далі. Безлад зовні – відображення внутрішнього хаосу. © liberty285code6
  • Скибочки лимона, які пропонують до води або чаю? Ви ж не хочете їх, повірте. Вони часто приготовлені не кухонним персоналом, а обслуговуючим, вони перенесли більше дотиків, ніж потрібно, значно старіші, ніж мають бути, і зберігалися при неправильній температурі. © contrabardus
  • Я не кухар, але їжджу на мотоциклі на далекі відстані, тому можу поділитися досвідом. Якщо багато знаків веде до маленького ресторану, відмовтеся від його відвідин. Виняток становлять ті випадки, коли парковка при ресторані переповнена. Маленькі ресторани зазвичай не потребують багато реклами. Вони знають, що їх їжа смачна. © PhoenixKnight777
  • Простий спосіб зрозуміти, чи буде їжа в мексиканському ресторані смачною, – це спробувати соус сальса. Якщо ви отримали водянистий томатний соус з чипсами, то їжа, швидше за все, не виправдає очікувань. © aquinasbot
  • Працюю в піцерії. У нас є тайська куряча піца з арахісовим соусом. Це наша найбільш непопулярна піца, і арахісовий соус майже завжди не закінчується так довго, що використовується навіть після закінчення терміну придатності. До чого це я? Якщо в страві є інгредієнт, якого немає більше ні в одній позиції меню, то це поганий знак. © landofthebunnies

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини