5 божевільних бізнес-ідей, які спрацювали

Майже немає сенсу створювати бізнес такої спрямованості, адже неймовірно складно виграти конкуренцію у досвідчених зубрів. Тільки старанні і наполегливі люди долають всі перепони, пропонують якісні і недорогі товари (послуги) і домагаються більше, ніж їх конкуренти. На жаль, таких людей не багато.

Про це пише Оbozrevatel.



Окуляри для собак

Окуляри для собак вигадали в 1997 році в Каліфорнії (США)

Одного разу в 1997 році американська дівчина Роні Ді Лулло грала у фрісбі зі своїм собакою в парку. Був сонячний день і собака ніяк не міг зловити тарілку, мружачись від каліфорнійського сонця. Тоді Роні спала на думку геніальна ідея: сонцезахисні окуляри для собак! На цій ідеї Роні збудувала багатомільйонну компанію. Зізнаюся, собаки в окулярах виглядають чудово!

Незвичайна відпусткаНезвичайна професія – перевертач пінгвінів

Уявіть, що ви плануєте свою відпустку. Хтось їде на море, хтось у гори, хтось відпочиває вдома із друзями… а хтось користується американським сервісом PivotPlanet, щоб випробувати іншу професію на короткий проміжок часу. Я сам не вірю, що люди йдуть на таке та ще й гроші платять. Знаю тільки одне: тим, хто влаштується дизайнером одягу — доведеться дуже нелегко!

Кото-кафе

Мода на кото-кафе прийшла до Європи з Азії

На вигляд воно нічим не відрізняється від звичайного закладу, але всередині постійно живуть 10-20 кішок, яких можна взяти на руки, погладити і просто з ними відпочити. До речі, в Україні ці кафе набирають популярності. Загалом задум непоганий. Але я уявляю, як коти втомлюються від того, що їх весь час хочуть погладити або взяти на руки незнайомі люди. Якось жорстоко по відношенню до тварин, не вважаєте?

Друг в оренду

Ідея послуги "друг на годину" народилася в Японії

Так-так, ви все вірно почули. Ідея була вигадана в Японії через особливості менталітету. Там дуже багато трудоголіків, які роками нічого не бачать, окрім роботи. Багато хто з них страждає від самотності і орендує людей для спільного проведення часу. Я знаю, що ви думаєте. Так-так, світ збожеволів.

Звук бляшанки, яка відкривається

Винахідливі японці продають навіть звук жерстяної банки з-під пива, що відкривається,

Цей стартап також був заснований у Японії. Компанія виробляє аксесуари серії Mugen Beer, які видають звук банки від пива, що відкривається. Японці вважають його приємним та заспокійливим. У результаті на компанію чекав комерційний успіх, а аксесуари стали бестселерами.

А послугами якого з цих бізнесів ви би скористалися?

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини