Відео з дитиною набрало 10 мільйонів переглядів за тиждень і надихнуло на творчість багатьох дорослих.Скоро Паска, замовляйте м’ясо і ковбаску – ТікТок від 5-річного хлопчика замилував соцмережі. Відео з юним фермером Матвійком уже набрало понад 10 мільйонів переглядів. Його лайкають, зі звуком знімають сотні власних версій і вже навіть, хоч і жартома, замовляють у дитини рекламу, йдеться в ТСН.
Матвій до зйомок звик і підходить до них відповідально, тож одразу показує журналістам своє господарство. Окрім того, три гектари землі на Черкащині, на яких господарює сімейство фермерів. Саме тут своє знамените відео записала дитина: “Скоро вже буде Паска, так шо заказуйте мяско, та ковбасу, та сардельки, та курочки. Все те, що є домашнє – заказуйте”.
“Ми тут садили город, затоптуємо, а він бігає, шкоднічає, а я кажу, іди краще скажи в камеру “Скоро Паска, треба вже скуплятися”, а він вже зімпровізував”, – пригадує тато, як народилося знамените відео.
Маленький, трошки сором’язливий та працьовитий, і як результат – понад 10 мільйонів переглядів за тиждень і поштовх до творчості для інших – подібні ролики записують українські зірки і навіть військові.
Повторити не вийде, каже тато, бо такі перли Матвійко придумує сам ще змалечку. “Ми ремонтували автомобіль. А він каже, знаєте чому ми ремонтуємо, бо тато заїздив, як узбек ішака”, – розповідає чоловік.
Він завжди біля тата-фермера. Володимир веде свій YouTube-канал про те, як садити овочі, робити ковбасу та м’ясо, блог ведуть і про ремонт техніки, і про приготування сиру.
Кожне слово Матвія – вже майже мем. У соцмережах навіть жартують, що хлопчик – майбутній маркетолог, а дехто вже навіть хоче замовити у родини рекламу. “Ми знали, що він у нас талановита дитина, ну щоб так взірвать Мережу”, – каже мама Матвійка.
Втім. яка реклама, коли в Матвійка ще скільки роботи – обійти поле, продегустувати продукти, а ще зняти ролик із ТСН, але це все дитину геть не втомлює.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини