Спочатку ми дивуємося, що дев’яності були вже не десять, а двадцять років тому, а потім у ностальгічному припадку розуміємо, що нульові виглядали практично так само – хоча б своїм ТБ-продуктом. Крім різноманіття телепередач нас найчастіше цікавила реклама, яка дуже часто знімали з божевільними відеоефектами. А вони нам здавалися вершиною того, що зараз називають моушен-дизайном. Та й сюжети, джингли, пекшоти! З нас виросли відмінні фахівці з рекламним роликам хоча б тому, що «на нашу ферму напала зграя гігантського насіння!» Згадуємо найкращі психоделічні рекламні ролики, які робили наш ТБ-досвід незабутнім.
Варто сказати, що на Ютубі добірок реклами по роках дуже багато. Слідкуйте за таймкодами і намагайтесь не потонути у ностальгії (звідти важко вибратись).
Реклама телевізора LG Flatron (2000)
Меседж, звичайно, зрозумілий відразу – новенький телевізор «відкриває очі» на те, що раніше люди не могли бачити. У кадрі якась утопія майбутнього з класним 3D, від якого все в захваті. Проте розв’язка сюжету навіть тоді здавалась аж надто авангардною.
Реклама чипсів «Люкс» (2006)
Мабуть, найбільш канонічна реклама улюблених снеків, коли на ринку дешевшого варіанту ще не було (а Pringles – хіба на день народження. Сюжет «Титаніка», фірмова стійка на краю палуби і пачка чипсів … якими не хочеться ділитися. Так, Роуз, пробач, ми всі загинемо через айсберг, однак ти – через мою жадібність.
Реклама мобільного оператора «Джинс» (2006)
Неможливо не згадати про кращого мобільного оператора, коли річ про ТБ-рекламу. Женя, бідолаха, малює лижами на снігу ім’я коханої Ксюхи – а все тому, що його дружок може спілкуватись з ним за 0 копійок за хвилину. Як стерти з пам’яті фразу «Жека, плугом» – не зрозуміло.
Реклама прального порошку DAX (2002)
Не «Тайдом» єдиним. Класика пісенного жанру з ухилом на мюзиклову естетику – здавалося б, це можна побачити тільки в рекламі ліків аля «Амбробене», але ву «Даксі» прекрасно все. Головне, щоб усі спробували новий «DAX», бо якщо ні – ці дівчата будуть співати джингл у страшних снах.
Реклама прального порошку «TIDE Подвійна Сила» (2008)
о речі, про «Тайд». Геніальна кампанія, яка проходила усім СНД «Тоді ми йдемо до вас» – це коли Мухарський бігає квартирами та впарює господаркам порошок, який врятує від будь-якого горя А потім приходить ще раз і перевіряє, наскільки порошок подіяв. У цьому ролику апгрейд – приходить Сердючка, яка до всього додає «TIDE – це всегда свято», і танцює гоп-гоп-гоп-чіда-гоп з жителями квартири. Монтаж настільки божевільний, що натяк на «дію порошку через два дні» в цьому тексті звучить не так «по-наркоманськи» смішно, як у ролику.
Реклама зубної пасти «Лакалут» (2009)
Українського варіанту у ютубі ми не знайшли, ну і нехай – так звана «гра на контрастах» зайшла настільки, що до сих пір ролик є об’єктом мемчиків і реміксів.
Реклама «Nescafe 3 в 1» (2007)
Хлопці з ТНМК озвучили безліч реклами, але цей імпортний ролик перевершив всі. «Мій вибір – якість, ніжність та м’якість». Це зараз ми перейшли на кав’ярні третьої хвилі й прискіпливі до того, що п’ємо, а тоді досить було купити парочку стіків зі солодкою кавою та радіти життю. До речі, вони до сих пір біля кас у будь-якому супермаркеті.
За матеріалами bit.ua.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини