“Українофобка – впала в істерику”: у банку відмовились обслуговувати жінку українською мовою (фото)

 У Харкові, у приміщенні банку, спалахнув мовний скандал після того, як жінку відмовилися обслуговувати українською мовою.

Про це повідомляє: Вголос

Про це у “Фейсбуці” написала Анастасія Сергієнко.

Текст повністю:
“Зробимо відомою цю українофобку ! Знайомтесь: Неделько Юлія Володимирівна, співробітниця ДЕРЖАВНОГО ОЩАДБАНКУ. Історія така .



ДЕРЖАВНИЙ банк агресивно ігнорує ДЕРЖАВНУ мову!

“6 березня 2020 року, 57-е відділення Ощадбанку в Харкові ( пр. Незалежності 7 ), керівник відділення -Оксана Юріївна . Близько 15-00 я завітала до СВОГО відділення вирішити питання повної сплати карткового кредиту . Єдиним співробітником у залі була Неделько Юлія Володимирівна ,всі інші або “на обіді”, або ще десь … керівник – на якійсь “зустрічі”, але з’явилася за 10 хв, коли ситуація стала скандальною. А справа у тому, що я є україномовною громадянкою і вважала ,що в державному банку мене мали б обслуговувати державною мовою. Про це і попросила.

Пані Неделько впала в істерику, і почала мене повчати, що може і повинна розмовляти виключно так, як їй зручно, тобто російською … що немає ніякого закону про мову, а якщо я його знаю, то маю їй назвати статті . Я відповіла, що таким, як вона – нічого не винна, сфотографувала її ( бо вже розуміла, що обов’язково надам розголосу цій ганебній історії ) .Тоді Неделько кинула мені паспорта і банківську карту і відмовилася мене обслуговувати. Я забрала документи і сказала, що зараз буду дзвонити на Гарячу лінію .Відразу прибігла керівниця відділення і направила мене до іншої менеджерки, яка теж раптом з’явилася у залі.

ВСІ принципово розмовляли виключно російською. На жаль, в мене є тільки запис на диктофон та фото цієї Неделько. На гарячу лінію я за весь час по обом телефонам так і не додзвонилася…

Відправила скаргу на сайт головного управління Ощадбанку ..”, – написала жінка.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини