Мільйони на рекламі: 7 знаменитостей, які найбільше мають на рекламі в Instagram

Ні для кого не секрет, що зірки заробляють кругленькі суми на своїх Instagram-сторінках. Аналітики з’ясували, хто з зірок найбагатший і отримує найбільше грошей за рекламні пости.

Напевно, це найпростіший спосіб для відомих осіб світу збільшити свої і без того неймовірні прибутки, інформує Ukr.Media.

Давайте ж подивимося, хто ці знаменитості, кому вдається непогано заробляти на Instagram.



Кім Кардаш’ян

Заробіток за пост — $853 тис.

Підписники — 179 млн.

Вона зробила кар’єру, просуваючи себе, тому не дивно, що бренди постійно хочуть, щоб вона їх представляла.

39-річна зірка реаліті-шоу і мама 4 дітей рекламувала вітаміни для волосся Sugar Bear, а також крем для обличчя Olay Regenerist Whip. Але це далеко не повний список продуктів, які вона демонструвала за гроші.

Дуейн Джонсон

Заробіток за пост — близько $1 млн.

Підписники — 190 млн.

48-річний рестлер, який став кінозіркою, спонсорувався Apple і норвезьким брендом Voss, що випускає воду, крім того, Скеля є обличчям Under Armour.

Як стверджує експерт з соціальних мереж Енді Бар (Andy Barr), Джонсон дуже простий, чим і приваблює бренди.

Додамо, що минулого року Скеля був найбільш високооплачуваним актором у світі, заробивши понад 89 млн доларів США, згідно з журналом Forbes.

Джастін Бібер

Заробіток за пост — $741 тис.

Підписники — 141 млн.

Це зараз канадського співака можна побачити як він тренується великим числом татуювань на тілі або в обіймах зі своєю дружиною Хейлі.

Але в минулому він співпрацював з відомими компаніями, включаючи T-Mobile, контракт з, якими міг принести йому цілих 795 тис. доларів.

Він також знімався в рекламних роликах для телекомунікаційного гіганта і рекламі Супербоул-2017, а ще рекламував дезодорант Schmidt Naturals.

Крім того, 26-річний музикант просував одяг Thinking Of Youth і свою власну колекцію Drew House.

Кайлі Дженнер

Заробіток за пост — $980 тис.

Підписники — 185 млн.

22-річна підприємниця в сфері краси в основному використовує Instagram для просування своєї власної косметики, також рекламуючи вітаміни для волосся Sugar Bear.

Кайлі є наймолодшою з клану Кардашьян та однією з найуспішніших в Instagram, де цілих 2 роки поспіль лідирувала по заробітку, опустившись на друге місце в цьому році.

Ліонель Мессі

Заробіток за пост — $691 тис.

Підписники — 159 млн.

Ікона аргентинського футболу заробляють цілі статки завдяки своїм спонсорським операціям в соціальних мережах.

Він співпрацює з Adidas, ювелірним брендом Jacob & Co і навіть американським виробником чипсів lay’s.

Буквально на минулому тижні 33-річний нападник «Барселони» опублікував мікровідео про те, як він поправляє комір сорочки поло, в рекламі Messi Store.

У 2019 році журнал Forbes з заробленими $127 млн назвав його найбільш високооплачуваним спортсменом у світі.

Кріштіану Роналду

Заробіток за пост — $883 тис.

Підписники — 230 млн.

35-річна легенда футболу просуває свій власний аромат CR7 Play it Cool, а також співпрацює із спортивним брендом Nike і навіть клінікою в рідній Португалії, яка займається питанням випадіння волосся.

Він займає третє місце у списку багатіїв-користувачів Instagram, де він перебуває останні 3 роки, і є єдиним європейцем, що влаштувався в першій десятці.

У соцмережі ви можете відшукати знімки знаменитого футболіста, який рекламує бренд American Tourister, який випускає валізи, а також фотографії, які відсилають користувачів до компаній MEO, Visit Madeira і Dubai Holding.

Минулого місяця нападник ФК «Ювентус» завантажив відео про те, як він мив своє розкішне волосся в душі в рамках співпраці з Clear haircare. Цей його пост зібрав величезну кількість переглядів, що говорить про неймовірну популярність португальця у користувачів, що робить його ласим шматочком для брендів, які хочуть з ним працювати.

Девід Бекхем

Заробіток за пост — $337 тис.

Підписники — 63 млн.

Колишній лідер «Манчестер Юнайтед» і капітан збірної Англії Девід Бекхем рекламував Adidas, годинник Tudor, чоловічий одяг Kent & Curwen і віскі Haig Club. Бекс сам по собі є брендом, нарівні зі своєю дружиною Вікторією, тому з ним хочуть співпрацювати багато відомих брендів.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини