Члени руху “Українська дія” в Києві перевірили постанову про те, що мовою реклами в Україні є українська.
“Згідно постанови Кабінету міністрів органом, що здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу в частині захисту прав споживачів, є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів. Отже, саме Держпродспоживслужба зобов’язана штрафувати порушників законодавства про рекламу. Проте, управління Держпродспоживслужби в Києві відмовляється робити це, а на скарги громадян відповідає “відписками”, – повідомляє рух у Facebook, – пише Газета.юа.
У липні 2020-го звернулися до головного управління Держпродспоживслужби в Києві зі скаргою на рекламу російською в ТЦ “Дарничанка”.
“На це начальник управління Дмитро Тихомиров відповів типовою “відпискою”, що складається з переказу різних положень закону про мову, але взагалі жодним чином не стосується того, про що йдеться у зверненні”, – повідомляє рух “Українська дія”.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини