Іноді зручного ліжка, чистої кімнати та сніданку в готелі не достатньо, щоб оцінити його найвищим балом. Великі комплекси вигадують цікаві лайфхаки, які приваблюють туристів і роблять умови проживання комфортнішими.
Редакція показала, як готелі ставляться до екології, дбають про постояльців і креативно облаштовують номери. Туристи були захоплені сервісом, – пише OBOZREVATEL .
На полиці поставили спеціальне ліжечко, де відпочиватиме ваш телефон під час зарядки.
Туристи дивуються, що в готельному номері відсутній годинник, допоки не визирають з вікна.
Якщо набрати номер “68”, адміністратор розповість вам казку на ніч.
Відкриваючи двері, ваші руки автоматично проходять дезінфекцію.
Білі рушники забруднюються після першого ж користування, якщо ними витирають залишки макіяжу. У готелі поклали темний рушник, щоб він залишався чистим якомога довше.
Упакування для серветок у стилі готельного номера – усі туристи оцінили вишукані деталі.
У Кореї в готельному номері є помічник, який може вимкнути світло, розповісти про погоду і підняти настрій музикою.
З будь-якої точки в кімнаті можна дізнатися котра година.
Довга ложка для взуття в готелі, щоб туристам було зручно взуватися.
Виходячи з номера, турист має забрати картку-ключ, тоді електроенергія автоматично вимкнеться.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини