10 дивовижних готельних лайфхаків, за які туристи дали б шосту зірку (фото)

Іноді зручного ліжка, чистої кімнати та сніданку в готелі не достатньо, щоб оцінити його найвищим балом. Великі комплекси вигадують цікаві лайфхаки, які приваблюють туристів і роблять умови проживання комфортнішими.

Редакція показала, як готелі ставляться до екології, дбають про постояльців і креативно облаштовують номери. Туристи були захоплені сервісом, – пише OBOZREVATEL .



На полиці поставили спеціальне ліжечко, де відпочиватиме ваш телефон під час зарядки.

Ліжечко, на якому буде лежати телефон, поки заряджається

Туристи дивуються, що в готельному номері відсутній годинник, допоки не визирають з вікна.

Годинник у готельному номері.

Якщо набрати номер “68”, адміністратор розповість вам казку на ніч.

Вказаний телефонний номер, де можна почути казку на ніч

Відкриваючи двері, ваші руки автоматично проходять дезінфекцію.

Автоматичний дезінфектор для рук

Білі рушники забруднюються після першого ж користування, якщо ними витирають залишки макіяжу. У готелі поклали темний рушник, щоб він залишався чистим якомога довше.

В готелі є темний рушник, щоб було не видно плями від косметики

Упакування для серветок у стилі готельного номера – усі туристи оцінили вишукані деталі.

Коробка для серветок у формі вишуканого дивану.

У Кореї в готельному номері є помічник, який може вимкнути світло, розповісти про погоду і підняти настрій музикою.

Голосовий помічник вміє робити багато корисних справ

З будь-якої точки в кімнаті можна дізнатися котра година.

Годинник з чотирма циферблатами

Довга ложка для взуття в готелі, щоб туристам було зручно взуватися.

Зручна ложка для взуття

Виходячи з номера, турист має забрати картку-ключ, тоді електроенергія автоматично вимкнеться.

У готелі економлять електроенергію

 

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини