Росія осоромилася із новим логотипом McDonald’s

Логотип для колишніх ресторанів McDonald’s у Росії дуже схожий на лого компанії з виробництва кормів для тварин.

Росія 12 червня, через три місяці після того, як американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s публічно оголосила про свій вихід з країни, запустила мережу нових ресторанів швидкого харчування під новою назвою. Водночас соцмережі помітили схожість логотипа російських ресторанів на лого португальської компанії з виробництва кормів для тварин Matosmix, передає Главком.



Новий логотип також схожий і на лого мережі автозаправних комплексів WOG.

Нова назва мережі ресторанів – «Вкусно и точка». Її оголосили за декілька годин до відкриття перших ресторанів у центрі Москви. Логотип оновленої мережі ресторанів має вигляд кола і двох жовтих довгастих геометричних фігур, що символізують котлету та картоплю фрі.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини