Був частим “гостем” у Сирії: що відомо про підбитий Україною “цивільний” танкер Sig та його маршрути

Російський танкер Sig, який був підбитий в акваторії Чорного моря в ніч на 5 серпня, здійснював регулярні рейси з країни-терориста Росії та тимчасово окупованого Криму в Сирію. Абсолютну більшість рейсів судно виконувало з вимкненим передавачем АІС (автоматична ідентифікаційна система).

Танкер перевозив нафтопродукти до сирійського порту Тартус для забезпечення угруповання військ РФ. Про це у Facebook повідомив керівник проекту в Інституті Чорноморських стратегічних досліджень Андрій Клименко, – пише Obozrevatel



За його словами, танкер Sig уперше був зафіксований Моніторинговою групою BlackSeaNews як порушник кримських санкцій у травні 2017 року. Тоді він доставив із Новоросійська 6,5 тис. тонн дизельного палива на нафтобазу Феодосії. Загалом до введення в експлуатацію Керченського мосту був зафіксований щонайменше 21 такий рейс. При цьому Клименко зазначив, що більшість рейсів до Феодосії танкер виконував із вимкненим передавачем АІС.

Крім того, Sig регулярно перевозив паливо з нафтобази Феодосії до сирійського порту Тартус. Таким чином країна-агресор постачала угруповання військ РФ у Сирії. З останнього рейсу із Сирії танкер повернувся 1 серпня без вантажу на рейдову стоянку на південь від Керченської протоки у територіальному морі України.

Клименко зазначив, що танкер Sig вимикав АІС у Середозомному морі на підході до Кіпру, і в сирійський порт йшов із вимкненою ідентифікаційною системою. У порту Тартус танкер фіксувався на військово-морській базі ВМФ РФ.

“Це судно (його судновласник), швидше за все, має тривалий контракт з міністерством оборони РФ на постачання нафтопродуктів для сирійського угруповання військ РФ. Такі ж перевезення постійно здійснює танкер Язь (YAZ, ІМО 9735323), що належить тому ж судновласнику”, – повідомив Клименко.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини