Позашляховик розганяється з місця до 100 км на годину за 5,6 секунди і досягає максимальної швидкості 183 км на годину
Австрійська фірма Kreisel побудувала на замовлення Арнольда Шварценеггера повністю електричний Mercedes-Benz G-класу. Позашляховик, підготовлений в єдиному екземплярі, отримав два електродвигуна, повідомляє Сьогодні, із посиланням на “Мотор“.
Культурист, актор і політик Арнольд Шварценеггер досить давно висвітлює проблеми забруднення навколишнього середовища і глобальної зміни клімату. При цьому він неодноразово піддавався критиці за колекціонування автомобілів. В рамках передвиборної кампанії перед призначенням на посаду губернатора Каліфорнії він пообіцяв перевести один зі своїх “Хаммерів” на водень – проект обійшовся йому в 21 тисячу доларів.
Компанія Kreisel відома вже кількома проектами електрокарів на базі різних німецьких автомобілів. Наприклад, раніше австрійці побудували електричні VW Golf, Porsche Panamera, універсал BMW 3-Series і інші моделі. Kreisel займається розробкою власних батарей і будує в Австрії завод, розрахований на випуск акумуляторів загальною ємністю 800 тисяч кіловат-годин на рік.
У випадку з G-класом Шварценеггера австрійці використовували два блоки батарей вагою 510 кілограмів і ємністю 80 кіловат-годин, а також електромотори потужністю 490 кінських сил. Цього достатньо для розгону позашляховика з місця до 100 кілометрів на годину за 5,6 секунди і максимальної швидкості 183 кілометри на годину. Запас ходу при цьому перевищує 300 кілометрів.
Зовні автомобіль відрізняється від звичайного G-класу тільки емблемами Kreisel. Розетка для зарядки акумуляторів встановлена на місце заливної горловини бензобака. Разом з тим в салоні з’явилася інша приладова панель, де тепер немає тахометра, а значок бензоколонки у колишньої шкали кількості палива замінений на зображення батарейки.
Планів на серійний випуск електричного позашляховика у розробників немає.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини