Яка різниця між прямим маркетингом, рекламою, піаром, чорним піаром, директ-мейлом, демпінгом і т.д.?
Тобі не зрозуміло як усі ці поняття відрізняються між собою? Академічна освіта здатна задовольнити не всі допитливі голови. Найчастіше студентам на лекціях буває дуже нудно, і інтерес до предмету пропадає (якщо він взагалі спочатку був). Але є і альтернативні способи навчання, як, наприклад, запропонований нижче, а саме на пересічних прикладах з життя. Використовуючи ці приклади, тобі стане легше розуміти таку непросту науку, як маркетинг.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього і кажеш: “Зі мною класно в ліжку”, – Це прямий маркетинг.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Один з твоїх друзів підходить до нього і каже: “З нею класно в ліжку”, – Це реклама.
Ти прийшла на вечірку та бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього і кажеш: “Зі мною дуже класно в ліжку! А якщо захочеш переконатись, то отримаєш комплект постільної білизни в подарунок!” – Це – стимулювання збуту.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього і просиш номер телефону. На наступний день ти дзвониш йому і кажеш: «Зі мною класно в ліжку». – Це – телефонний маркетинг.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти піднімаєшся і поправляеш плаття, підходиш до нього і наливаєш йому напій. Ти кажеш: «Дозвольте» і підходиш до нього ближче, щоб поправити йому краватку, і одночасно торкаєшся грудьми його руки, а потім кажеш: «До речі, зі мною класно в ліжку», – Це – піар.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Він підходить до тебе і каже: “Я чув, з тобою класно в ліжку”, – Це впізнаваний бренд.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти вмовляєш його піти з твоєю подругою. – Це торгове представництво.
Твоя подруга не задовольняє його, тому він дзвонить тобі. – Це технічна підтримка.
Ти на шляху на вечірку і раптом тобі в голову приходить думка, що в тих будинках, повз яких лежить твій шлях, може бути багато симпатичних чоловіків. Ти залазиш на дах одного з будинків, розташованих ближче до центру і кричиш на все горло: «Зі мною класно в ліжку!» – Це – спам.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Шляхом хитрих махінацій ти влаштовуєш брудну чвару між присутніми дівчатами, а сама залишаєшся осторонь. Коли всі поб’ються, ти говориш «підемо звідси! до речі, зі мною класно в ліжку! », – Це – чорний піар.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього і кажеш: «Пам’ятаєш, як тобі було класно в ліжку з Свєткою? Це я її навчила. Ходімо зі мною ». – Це – лізинг.
На вечірці ти бачиш кілька симпатичних хлопців. Ти всім їм пишеш записки про те, як з тобою буде класно в ліжку, – Це – директ-мейл.
Ти приходиш на вечірку, бачиш неймовірного хлопця, підходиш до нього і кажеш: “підемо наверх, я дуже гарна в ліжку”. А він каже: “я не можу, бо люблю хлопців” — це неправильний вибір цільової групи.
Ти приходиш на вечірку та бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього та кажеш: “Знаєш, зі мною дуже класно в ліжку”, а він розвертається і йде геть.
– Це – наслідки неякісної реклами.
Ти йдеш по вулиці і дивишся на величезний рекламний щит, на якому зображено шикарне ліжко ти і кілька симпатичних хлопців. – Це – друкована реклама.
Ти приходиш на вечірку, а там купа красивих дівчат. Ти приспускаєш бретельку і кажеш: “Зі мною круто в ліжку і навіть шоколадки з шампанським не треба!”, – Це демпінг.
На вечірці ти не користуєшся успіхом. Ти біжиш в центр пластичної хірургії і робиш себе схожою на Мерелін Монро. – Це плагіат.
Ти приходиш на вечірку і кажеш «Зі мною круто в ліжку, але за моє тіло хочу шоколад і шампанське». Це – бартер.
Ти приходиш на вечірку і кажеш «Зі мною круто в ліжку, і ти будеш моїм третім хлопцем за цей вечір». – Це – мережевий маркетинг.
Ти приходиш на вечірку та всі наввипередки починають питати тебе: “Чи правда, що з тобою дуже класно в ліжку?”, але на їх обличчі вже написано, що їм це добре відомо. Ти загадково відповідаєш: “No comments…”, а в цей час найкраща подруга Галька в куточку жує твою шоколадку та запиває шампанським. – Це – спланований витік інформації.
Ти прийшла на вечірку, обрала найкраще місце біля барної стійки, спокусливо закинула ніжку на ніжку, з лівого боку поклала на стійку привідкриту пачку презервативів, а праворуч – коктель Маргарита… – Це – мерчандайзинг.
Тобі відомо, що всі симпатичні хлопці постійно відвідують ту ж саму вечірку. Ти влаштовуєшся туди працювати стриптизеркою. – Це – product placement.
Ти прийшла на вечірку і тобі одразу ж на сукню вилили томатний сік. Доки ти чистила сукню, усіх хлопців розібрали інші дівчата й вечірка закінчилась. – Це – усунення конкурентів.
На вечірці ти одразу голосно заявляєш – «Хто цікавиться яка я в ліжку – за мною!» І відводиш їх на іншу вечірку. – Це – позиціонування.
На вечірці ти вимикаєш світло і кохаєшся з першим-ліпшим хлопцем. – Це – товар NoName.
На вечірку ти взагалі не пішла, але кажуть там тільки про те, яка ти гарна в ліжку. – Це – розкручена торгова марка.
Ти прийшла на вечірку та бачиш симпатичного хлопця. Через деякий час ти від нього отримуєш записку, в якій він пропонує тобі переспати з ним, адже знає, що з тобою дуже класно в ліжку. І за це він готовий заплатити 2 пляшки шампанського та 3 шоколадки. – Це – заявка на поставку продукції.
Якщо в записці є чітке ствердження, що він готовий скористатись твоїми послугами.. – Це – замовлення на поставку продукції.
Вечірка проходить у тебе вдома і запрошені тільки ті хлопці, з якими ти переспала. – Це – конференція розробників.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що тебе звуть Свєтка. Всі знають як добре в ліжку з Свєткою. При цьому Свєтка знає, що ти видала себе за неї. За це Свєтка отримує шоколадку. – Це – франчайзинг.
Ти приходиш на вечірку з подругою. На вечірці всі знають, що з тобою добре в ліжку, ти їм рекомендуєш подругу і кажеш, що ти її всьому навчила і вона знає все те, що знаєш ти. Вранці Ви ділите шампанське і шоколадки між собою. – Це передача технології та науково-технічна кооперація.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою класно в ліжку. Йдеш з ним. Вранці він говорить, що не зовсім задоволений тобою. – Це – рекламація.
Ти прийшла на вечірку з подругами і ви бачите симпатичного хлопця. Кожна з вас розповідає як круто з нею в ліжку і що вона за це хоче отримати. – Це – тендер.
Твоя подруга прийшла на вечірку і побачила симпатичного хлопця. Підійшовши до нього вона запропонувала йому поїхати до тебе додому і що з тобою дуже класно в ліжку, але це йому коштуватиме 2 пляшки шампанського і три шоколадки. У випадку якщо ти йому не сподобаєшся, «розрахується» подруга. – Це – агентська угода. Подруга – агент.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою класно в ліжку. Йдеш з ним. Вранці він говорить, що він дуже задоволений тобою і ти була права, коли говорила, що з тобою класно в в ліжку. – Це – атестація продукції.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш багато симпатичних хлопців. Ти кажеш, що з тобою дуже класно в ліжку і переспати з тобою зможе той, хто запропонує більше шампанського і шоколаду. – Це – аукціон.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою класно в ліжку. Йдеш з ним. Вранці він говорить, що він дуже задоволений тобою і хотів би зустрітись з тобою в наступний раз. Домовляєтеся на 2 пляшки Шампанського і одну шоколадку. – Це – ф’ючерс.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою класно в ліжку. Йдеш з ним. Вранці він говорить, що дуже задоволений тобою, за що ти вимагаєш додатково 1 шоколадку. – Це – боніфікація.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою класно в ліжку. Йдеш з ним. Вранці він дає тобі шампанське, але не дає шоколадку, – Це дебіторська заборгованість.
Ти прийшла на вечірку та бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього та кажеш, що з тобою дуже файно в ліжку, ти знаєш 93 позиції з Кама-Сутри та згідна усі ці позиції продемонструвати йому за 2 пляшки шампанського та 3 шоколадки. Залишаєш вечірку разом з ним. До ранку ви встигаєте спробувати лише 92 позиції, тож ти повертаєш йому одну шоколадку. – Це – недопоставка, а повернута шоколадка – неустойка або штраф.
Ти прийшла на вечірку та бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою дуже файно в ліжку, ти знаєш 93 позиції з Кама-Сутри та згідна декілька з цих позицій продемонструвати йому за 1 пляшку шампанського в сусідній кімнаті не залишаючи вечірки. – Це – миттєва поставка.
Ти збираєшся на вечірку, а подруга вже там і поширює записки в яких описано, як з тобою добре в ліжку. – Це – поширення прес-релізу. Записка – прес-реліз
Ти організувала доставку двох ящиків пива на вечірку. Тепер ти говориш кожному хлопцю, котрий бере наступну пляшку: “Знаєш, а зі мною ще й дуже класно в ліжку”. – Це – спонсорська реклама.
Ти приходиш на Новорічну вечірку і бачиш купу гарних молодиків, кажеш, що переспати з тобою коштує п’ять шоколадок і три пляшки шампанського, до кінця вечірки надираєшся в нуль і прокидаєшся в ліжку з якимось виродком, – Це сезонний розпродаж.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою класно в ліжку. Йдеш з ним. Приходите додому, а вдома чоловік. Симпатяга йде спіймавши облизня, ти отримуєш в око, – Це форс-мажор.
Ти приходиш на вечірку, заявляєш, що з тобою класно в ліжку і коштує це три шоколадки і пляшку шампанського, але тому, хто переспить з тобою п’ять разів за ніч, це обійдеться в один шоколадний батончик, – Це гуртова знижка.
Ти прийшла на вечірку та помітила симпатичного хлопця. Підходиш до нього та кажеш, що з тобою дуже файно в ліжку і ти згодна піти з ним за 2 пляшки шампанського. В нього немає шампанського, а буде лише наступного тижня. Ти все ж погоджуєшся піти з ним, але за умови, що наступного тижня він віддасть тобі 2 пляшки шампанського та на додачу 3 шоколадки. – Це – відпуск товару в кредит з відсотками.
Ти приходиш на вечірку і говориш, що з тобою круто в ліжку. До тебе підвалює пара потужних дівчат і кажуть: “Ми згодні на 30% шоколаду і 40% шампанського на місяць. Інакше у тебе можуть виникнути проблеми!”, – Це “криша”.
Ти приходиш на вечірку і говориш п’ятьом присутнім там хлопцям, що якщо кожен з них розповість п’ятьом своїм корешам, що з тобою круто в ліжку, а ті в свою чергу ще п’ятьом і т.д., то вони будуть мати тебе задарма. Коли вже пів країни мріє, як з тобою круто в ліжку, ти всіх динамиш і ховаєшся в невідомому напрямку, – Це піраміда МММ.
Ти приходиш на вечірку, але тебе ніхто не хоче, одні кричать “дорого!”, інші чули від знайомих, що ти не така вже й хороша в ліжку, треті – ще не долікувалися після попереднього разу. Тоді ти звалюєш і їдеш на іншу вечірку в найближчу Іванівку. Там тебе хочуть всі, завалюють подарунками і норовлять познайомитися ближче, – Це робота з регіонами.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. ти підходиш до нього і говориш: «Привіт! Знаєш, який мені сьогодні приснився сон? Я лежу на шовкових простирадлах і просто знемагаю від бажання, а на землі не залишилося жодного чоловіка! І всі мої знання в області кама-сутри більше нікому не потрібні … ось який жах! Що? Ти хочеш взяти в мене пару уроків» – Це креативний підхід.
Ти приходиш на вечірку і заявляєш, що з тобою класно в ліжку, АЛЕ, тому, хто пригостить швейцарським шоколадом і французьким шампанським, ти даси один раз. А тому, у кого є “Радянське шампанське” і плитка “Оленки” – два, або може й, навіть, два з половиною рази, – Це протекціонізм.
Щоб бути кращою, ти весь час підглядаєш за подругами, які усамітнюються з хлопцями … – Це промислове шпигунство
Ти береш у подруги плаття і трохи косметики, обіцяючи віддати їй кожну другу шоколадку, яку заробиш за вечір, – Це акціонерне товариство.
Ти потвора, і тебе навіть бачити ніхто не хоче. Але татко проплачує вечірку і натовп народу, та взагалі ВСІ тебе дико хочуть, – Це державні субсидії.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш багато симпатичних хлопців. Ти починаєш всім підряд розповідати як з тобою класно в ліжку. Прокинувшись через 2 дні в своїй квартирі ти бачиш 18 пляшок шампанського, 27 шоколадок, 12 батончиків з начинкою і 2 невикористання презерватива. – Це валовий національний продукт.
Ти приходиш на вечірку, бачиш симпатичного хлопця і розповідаєш, як з тобою класно в ліжку, і що тобі необхідні 2 пляшки шампанського і 2 шоколадки. Ви йдете до тебе додому, але ти кажеш, що в тебе болить голова, і замість тебе сексом займеться твоя подруга. За це ти їй віддаєш одну пляшку і одну шоколадку. – Це аутсорсинг.
Ти постаріла та пожухла, але періодично знаходиш в своїй поштовій скринці засохлий шоколадний батончик, – Це пенсія.
Ти приходиш на вечірку, не танцюєш, не смієшся і взагалі плювати на всіх хотіла, миєш руки в крюшоні, спльовуєш на канапки з закусками, сідаєш на торт. Всі пацани з пристрастю стежать за тобою, – Це лідируюче положення на ринку.
Всі давно знають, наскільки ти гарна в ліжку. І тут ти пускаєш слух, що вмієш ОФІГЕННО готувати, – Це захоплення нових ринків.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою круто в ліжку, і ти згодна переспати з ним за дві пляшки шампанського і три шоколадки. Він згоден заплатити тільки дві пляшки шампанського, так як господар вечірки сказав, що більше платити за ці послуги не можна, – Це державне регулювання цін.
Увечері збираючись на вечірку, ти помітила на обличчі навколо очей нові зморшки, а на стегнах з’явилися перші ознаки целюліту. Ти розумієш, що більше 3 шоколадок тобі вже ніхто не дасть, – Це зношення, мила.
Ви йдете з ним, і ти віддаєшся йому в машині подруги, знаючи, що в будь-якому випадку подруга візьме тільки одну шоколадку, – Це офшорна зона.
Ти даєш за шоколадку і шампанське, після чого передаєш зароблене подрузі, яка приносить все це добро до тебе додому, і ви в компанії з твоїм чоловіком випиваєте і закушуєте, – Це відмивання капіталу.
Ти приходиш на вечірку, вся така красива, сексуальна і впевнена в собі. Ти знаєш, що в ліжку ти найкраща. Ти готова абсолютно безкоштовно віддатися хорошому хлопцеві. Але всіх хлопців розхапали якісь гримзи і смокчуть з них бабло, – Це РИНОК, крихітко!
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини