Шукав чим добратися до обіду зі Львова в Тернопіль. Квитків на сайті Укрзалізниці не було, тому знайшов блаблакар. Зранку блаблакар наламався, рішив на всяк випадок глянути на Укрзалізниці і вуаля – 100 квитків. 100 квитків, Карл, причому на поїзд Львів-Москва.
А тепер увага, елементарна математика.
квиток на цей поїзд до Золочева – 72 грн
квиток на цей поїзд до Москви – 3925 грн.
поки писав цей пост – квитків стало 80. Тим не менше, за моїми дуже грубими підрахунками ви, шановна Укрзалізниця, втратили від 5 760 до 314 000. Та, діапазон дуже широкий, та, підрахунок дуже грубий, але! В даній ситуації не треба ні оновлювати рухомий склад, ні робити ремонти на вокзалі, ні підрехтовувати колію, ні наймати нових працівників, реально – НІЧОГО! Просто оптимізувати продажі квитків – і всьо
Я не сильно мудрий, але ми, шановна Укрзалізниця, живемо не в той час, коли крім вас не було нічого і нікого. Зараз нема квитка на потяг – людина шукає автобуси, буси, блаблакар, пише в фейсбуці і навіть літак. Ми в 21 столітті, а ви продаєте квитки методами 90-х років. Та, якби відкрили ті квитки на тиждень раніше – то може б і всі продали, але я б добрався якось до Тернополя, не переживайте. Але тоді б у вас було побільше грошенят і ви б не піднімали свою вартість квитків майже щопівроку
Чого це я раптом вибухнув таким обуренням? Та бо того шо наскільки я розумію ПАТ Укрзалізниця – акціонерне товариство, більшість акцій якого належить державі, тобто частково і мені. Тому при збитковості товариство дофінансовується з державних грошей, тобто… частково і з моїх. І ще й підвищується оплата проїзду, яку я оплачую теж зі своїх, тобто плачу два рази, правильно? А ви кажете шо в когось там схеми.
Джерело: Taras Stadnytskyy
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини