У Кабміні запланували за 6-9 місяців перевести документи щодо кадрових питань в електронний формат.
“Починаємо поступово винищувати паперові процеси у держорганах. За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 мільйонів гривень щороку”, – написав у Facebook міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет, – пише Газета.юа.
За його словами, уряд запланував перевести в електронний вигляд подачу документів на прийом на роботу або на конкурси.
“Весь обіг щодо конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень – у цифру. У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, мають залишитися в минулому столітті. Блок-схеми, за якими документи “ходять” кабінетами, спростимо і скоротимо в 3-4 рази”, – наголосив він.
Треба зосередитися на створенні єдиного реєстру держслужбовців, додав Дубілет. Владі доведеться змінити кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ із особливою увагою до кібербезпеки.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини