Автомобілі, які стануть класичними

Експерти eBay Motors склали список найкращих автомобілів останніх десятиліть, які залишили помітний слід в історії. Пройде кілька років й ці машини назвуть «класичними», а ціна на них зросте. Зараз же вони можуть стати вигідним капіталовкладенням.

1. Mercedes-Benz 190E (1985-1993)


Mercedes-Benz 190E, який вже можна назвати класичним автомобілем.
У компанії Daimler-Benz витратили мільярди на проектування автомобіля, який став би найкращим у своєму класі. І німцям це вдалося. Mercedes-Benz 190E завоював симпатії водіїв простою, але привабливою зовнішністю і технічно передовою конструкцією. Також машина отримала багато від розкішних седанів S-Class. У наші дні на дорогах ще можна зустріти чимало 190E. Це недооцінений автомобіль, який стане відмінною німецької «класикою».



2. Mazda MX-5 Miata (1989-1997)


Mazda MX-5 Miata – маленький японський родстер.
Mazda MX-5 Miata 1989 року розроблена як сучасна інтерпретація класичного британського родстера. За 25 років було продано 900 000 Miata, і модель стала одним з найбільш впізнаваних японських спортивних автомобілів. Надійність, доступність і відносна поширеність роблять його відмінним спорткаром. За чверть століття машини першого покоління вже можна впевнено вважати класичними.

3. Subaru SVX (1991-1997)

Subaru SVX – японський гран-туризмо з дизайном від Джуджаро.
Один з найцікавіших японських автомобілів 1990-х років Subaru SVX тепер практично забутий. У 1989 році знаменитий дизайнер Джорджетто Джуджаро спроектував концептуальний обтічний кузов без різких граней. Серійні автомобілі випускалися з мінімальними відмінностями від концепт-кара. Найголовніша ж «фішка» машини – вікно у вікні.

Спортивне купе Subaru SVX з незвичайними вікнами у вікнах.
Як і всі Subaru, купе SVX отримало повний привід, а також 3,3-літровий шестициліндровий двигун потужністю 231 к.с. На жаль, велика вага і млява 4-швидкісна автоматична коробка передач вбивали всю динаміку. Проте, власники машини виявили у неї великий потенціал. Установка ручної КПП і модернізація гальм дозволяє цьому GT купе стати «класикою» вже найближчим часом.

4. Volkswagen Corrado VR6 (1992-1994)

2,9-літрова версія Volkswagen Corrado VR6.
Corrado VR6 був дуже хорошим автомобілем, який з’явився в невдалий для Volkswagen час. Це чудове переднеприводное купе 2 + 2, побудоване на платформі Volkswagen Golf.

Volkswagen Corrado VR6, який вже можна вважати класичним автомобілем.
У версії VR6 використовувався новий компактний 2,9-літровий двигун, який розвивав 190 кінських сил і розганяв автомобіль від нуля до 100 км / год за 6,7 секунди. Незважаючи на значні технічні характеристики, «народне» ім’я марки Volkswagen й висока ціна не привабили покупців. Дорога «форсована» версія VR6 була ще більш рідкісною. Сьогодні чисті лінії автомобіля, вражаюча продуктивність і обмежений випуск роблять Corrado VR6 претендентом на статус класичного автомобіля наступного покоління.

5. Porsche 944 (1982-1991)

944-й – модель, яку не усі вважають «класичним» Porsche.
Porsche 944 почали випускати у 1982 році й він вважався одним з найкращих спортивних автомобілів своєї епохи. Повнопривідна машина з рядним 4-циліндровим двигуном рідинного охолодження, розташованим спереду, вважалася дуже вдалою. Це підтверджують і величезні продажі моделі.

Турбований купе Porsche 944.
Варто відмітити, що «справжні» фанати Porsche не сприймають модель серйозно через «некласичний двигуна» і доступність. До того ж, 944-й був спільною розробкою Porsche, Volkswagen й Audi. Тим не менш, багато з 164 тисяч проданих машин стали «першими Porsche» для водіїв по всьому світу.

6. Mazda RX-7 (1991-2002)

Японський спорткар Mazda RX-7.
Третє покоління RX-7 від Mazda стало першим японським спортивним автомобілем з твін-турбо. Завдяки двигуну потужністю 252 к.с. забезпечується розгін від 0 до 100 км / год за 4,9 секунди. Mazda RX-7 і в наші дні виглядає досить привабливо, а популярність в співтоваристві вуличних гонщиків робить модель одним з найпопулярніших автомобілів 1990-х років.

7. BMW M3 Е30 (1986-1992)

Перше покоління знаменитого спортивного седана BMW M3.
Минуло вже 30 років, як з’явилося перше покоління BMW M3, що стало культовим автомобілем баварської компанії. Багато хто називають його найкращою моделлю зі створених у M-Motorsport. Завдяки особливому підходу в проектуванні вийшло щось більше, ніж гоночний автомобіль, допущений до доріг загального користування.

BMW M3 Е30 у бойовому розфарбуванні.
Перше покоління M3 створено на базі BMW 3-Series E30. В M3 з’єднуються гоночні характеристики, чудова керованість, практичність німецького седана. Сьогодні BMW M3 Е30 в хорошому стані коштує як новий M3, залишаючись стандартом, з яким порівнюють кожну нову модель.

8. Honda NSX (1990-2005)

Honda NSX – один з найкращих спортивних автомобілів 1990-х.
Honda NSX, що з’явилась у 1990 році підняла планку якості і надійності спортивних автомобілів на новий щабель. Машина вперше отримала цельноалюмініевий кузов і шасі, електронний підсилювач керма, електронну педаль газу, 3,0-літровий атмосферний двигун V6 також мав ряд нововведень, таких як титанові шатуни й платинові свічки запалювання. Завдяки цьому мотор видавав 270 к.с. Налаштовувати підвіску Honda NSX допомагав легендарний гонщик Формули-1 Айртон Сенна. Тепер же це один з найбажаніших автомобілів, який скоро стане «класикою».

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини