Автомобілі СРСР і машини, з яких вони скопійовані

Для фанатів радянської техніки думка про унікальний автопром СРСР є дуже звичною. Однак насправді власних розробок в Радянському Союзі було катастрофічно мало.

Auto Oboz згадав найяскравіші приклади радянських крадіжок закордонних напрацювань. Лише зрідка автомобілі в СРСР виробляли за ліцензією і офіційною домовленостю з правовласником. Загалом роботи просто копіювали.Для "Ленінград-1" вирішили нічого свого не вигадувати



Buick 32-90 в СРСР не прижився

“Ленінград-1” був одним з перших проявів бажання вкрасти чужі розробки. Жертвою в 1933 році виявився Buick 32-90. Однак радянського завзяття вистачило лише на складання 6 копій. Розкішний американський Buick відсталому автопрому СРСР виявився не під силу.

"Москвич 400", авжеж, не був радянською розробкою

Opel Kadett K38 "довелося переїхати" до СРСР

Полонені німці після війни виробляли “Москвич 400”, який в 1946 році був скопійований з повністю застарілого на той момент Opel Kadett K38. Цікаво, що німці навіть намагалися модернізувати конструкцію на сучасний лад, але робити це їм забороняли.

Дизайн "Москвич 408" – це пародія

Opel Kadett А – ще одна жертва "Москвича"

Цікаво, що любов “Москвича” до Opel в радянській історії повториться знову. Наприклад, доволі масовий “Москвич 408” практично повністю повторював Opel Kadett А. Звісно, завжди йшлося тільки про зовнішність – на дорозі машини СРСР вели себе набагато гірше в порівнянні з оригіналами і відрізнялися низькою надійністю.

ЗАЗ-965 скопіював дизайн Fiat 600

Fiat 600 – популярний італійський автомобіль

Компактний ЗАЗ-965 скопіював дизайн Fiat 600, а ЗАЗ-966 майже в точності відтворив зовнішність NSU Prinz.

ЗАЗ-966 теж не був унікальною машиною

Дизайн NSU Prinz скопіювали майже повністю

“Москвич 2141” був розроблений до 1986 року як спрощена пародія на Simca 1307. Щоправда, конструкція радянської машини виявилася набагато примітивнішою, а матеріали оздоблення в салоні дивували дешевизною та низькою якістю.

Москвич 2141 не демонстрував унікальних рішень

Simca 1307 – вдалий для свого часу європейський автомобіль

Для партійної верхівки “конструктори” приготували величезний ЗІС-110, який повністю копіював Packard 180. Американський автомобіль по розкоші міг зрівнятися з Rolls-Royce.

Радянський ЗІС-110 своєю появою зобов'язаний американцям

Packard 180 був неймовірно розкішним

ГАЗ А виявився першим масовим серійним автомобілем СРСР. Дивно, що почати свій автопром вирішили все ж таки не з крадіжки – ГАЗ А в 1932 році був ліцензійною копією Ford Model A.

ГАЗ А – ліцензійна копія Ford

Ford Model A офіційно виробляли в СРСР

 

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини