Після тріумфальної перемоги гурту на головному пісенному шоу Європи про кумедну рожеву панамку мріє кожен українець. Розповідаємо, звідки з’явився цей аксесуар і як став візитівкою гурту.
14 травня гурт Kalush Orchestra з піснею Stefania підкорив публіку “Євробачення-2022” та отримав тріумфальну перемогу в Турині. На сцені артисти виступали в розкішних автентичних українських вбраннях, поєднаних із сучасними речами, проте найбільше у образі привертала увагу яскрава рожева панама Олега Псюка, – пише ТСН.
Цей аксесуар репер носить вже давно, і він є важливою та впізнаваною частиною образу. Саме тому його вирішили залишити для “Євробачення”, однак у трохи іншому вигляді – в’язаним та без логотипів. Раніше ж артист носив винятково панаму від італійського спортивного бренду Ellesse.
За словами самого Олега, він не планував робити цей аксесуар своєю візитівкою і сталося це випадково. Рожеву панаму він купив на секондхенді для знімань у кліпі “Не маринуй” і вона йому так сподобалася, що артист вирішив носити її постійно.
“Я завжди ходжу в панамі. У мене є дві такі панами: одну випадково купив на секонді для знімань кліпу. Після того почав носити постійно, вона стала невід’ємним атрибутом мого образу. Друга панама нова. В Україні купити її не міг, але якось в Instagram Stories побачив дівчину в “моїй” панамі й написав їй. Тиждень часу я розмаланював [вмовляв] дівчину, щоб купити панаму. Вона продала мені її за 600 гривень. Я на знак подяки подарував їй куртку від молодіжного бренду Staff”, – розповів Олег в інтерв’ю виданню The Village Ukraine два роки тому.
Нині рожева панама – найпопулярніший в Україні аксесуар. У рідному місті Олега Псюка – Калуші – усі подібні аксесуари розкупили.
А от ще до “Євробачення” Kalush Orchestra випустили лімітовану колекцію панам. У мерч увійшли два види з вишитими назвами Kalush та Kalush Orchestra. Вартість одного виробу – 500 грн.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини
Посмотреть эту публикацию в Instagram