За роки польотів і спілкування з пасажирами стюардеси як ніхто інший бачать, що заважає більшості людей перестати нервувати і насолодитися комфортом повітряної подорожі.
Деякі речі цілком залежать від вас, але є і особливі «інсайдерські» підказки від бортпровідниць, якими гріх не скористатися.
1. Заходьте на борт останнім
Одне з найбільш частих питань, які пасажири задають бортпровідникам, сідаючи в літак, – чи є вільні місця, які можна зайняти додатково? Як правило, це з’ясовується після того, як всі зайшли і двері закрили: нерідко вільним виявляється цілий ряд, де можна зручно розташуватися самостійно. Якщо ви зайшли в числі останніх, то будь-які порожні крісла, що ви побачите, швидше за все, залишаться вільними і будуть у вашому розпорядженні.
Але будьте уважні і не запізнюйтеся на рейс: затримка вильоту коштує купу грошей, так що вас без церемоній залишать за бортом.
2. Уникайте крісел біля перегородки
Якщо серед пасажирів виявляться батьки з немовлям, то, найімовірніше, вони будуть сидіти саме біля перегородки в салоні літака, тому що тільки там можна зручно і безпечно розмістити люльку. Щоб не отримати на весь політ самого крикливого сусіда на світі, вибирайте місця подалі.
3. Будьте «VIP-пасажиром» в хвості
Більшість пасажирів прагнуть зайняти перші ряди – по-перше, можна завжди вибрати їжу, а не задовольнятися залишками, а по-друге, після прильоту висадитися швидше за всіх. Однак ось секрет бортпровідників: якщо ви сидите в хвості, вам дістанеться найуважніше обслуговування.
Причина проста: бортпровідники намагаються по можливості не реагувати на виклик пасажира з передніх рядів, тому що їм майже напевно доведеться попутно зібрати цілу купу прохань і вимог, далеко не завжди здійсненних і віднімають багато часу. А ось пасажирам в хвості допоможуть охочіше.
4. Не сідайте влітку біля ілюмінатора
У жаркий сезон пасажири одягнені легко – майки, шорти, відкрите взуття. Але вони забувають, як замерзає фюзеляж на 10-кілометровій висоті, і хоча в салоні свій мікроклімат, на місцях біля ілюмінаторів цілком можна замерзнути і захворіти. Так що заради свого ж комфорту краще не сідайте «біля віконця».
5. Заощаджуйте завдяки «розумній» ручній покладі
Для багатьох пасажирів непередбачені витрати починаються вже в аеропорту, коли виявляється, що вони забули те чи це і взагалі погано продумали, що візьмуть у політ. Купувати потрібні речі в останню хвилину – не просто нервування, але і відчутний удар по бюджету, тому що ціни тут страшенно завищено.
Створіть собі комфорт, зібравши необхідний мінімум того, що може стати в нагоді в салоні літака. Не забудьте зарядні пристрої, кофту або палантин, заздалегідь і за прийнятною ціною купіть маску для сну, а також подбайте, щоб вам було чим перекусити, якщо вас не влаштує «казенна» їжа.
6. Користуйтеся вигодами бонусних програм
Пройшли ті часи, коли домогтися привілеїв можна було фліртом або скандалом. Сьогодні на авіалініях діють інакше. Скажімо, якщо в бізнес-класі є вільні місця, то співробітники переглядають список пасажирів-одинаків в економ-класі і пропонують кращі місця тим, хто підключений до бонусної програми.
Іншими словами, навіть якщо ви не встигли набрати балів, ви можете опинитися щасливчиком, кому запропонують більш високий рівень сервісу. Це тим більш приємно, що підключитися до програми можна онлайн і абсолютно безкоштовно.
За матеріалами Бджола.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини