Майже у кожної людини є історії, які пов’язані з автомобілями. І ці розповіді стають іноді навіть алегоричним. Ось декілька цікавих фактів про автомобілі, які здивують будь-якого автомобіліста, та й пішохода теж.
UrSaab і відсутність водійських прав
Цей автомобіль був розроблений в XX столітті. Розробкою машини займалася шведська компанія SAAB. Всі 16 інженерів, які брали участь в конструюванні та створенні автомобіля, до цього не мали досвіду в збірці машин. Що вже говорити про те, що тільки двоє з них вміли керувати автомобілем.
У дорогу «заднім ходом»
Ще в 1930 році два ентузіаста з США поставили один з найбільш незвичайних рекордів. Ці американці здійснили поїздку на автомобілі довжиною більше 11000 км використовуючи тільки «задній хід».
Що означає зображення на автомобілі Mercedes-Benz?
Напевно, багатьом відомо, що назва автомобіля було прямо пов’язане з ім’ям доньки засновника концерну. Але не всім відомо, що означає логотип даної марки автомобіля. Але ж з’явився він ще на самому початку XX століття. Знак є символом успішності концерну в трьох стихіях (суша, вода, повітря). Чому ці стихії? Раніше під цією маркою випускали двигуни літаків.
Раніше колеса були овальними?
Насправді це не так, проте, знімки минулого століття виходили такими, що колеса здавалися дійсно овальними. Від чого був такий ефект? Вся справа в швидкості роботи фотокамер, якими користувалися тоді. Колеса оберталися занадто швидко, а затвори з рухомими шторками сприяли такому спотворенню. У той час вважали такий ефект вкрай вдалим – так колеса на знімку нібито демонстрували високу швидкість і стрімкість автомобіля. Уже пізніше, використовуючи за основу знімки того часу, у багатьох мультфільмах колеса зображувалися точно такими ж.
Винахідник радару в серцях пошкодував про своє відкриття
Відомо, що радар був винайдений шотландським фізиком Робертом Уотсоном-Уоттом. Якось його зупинили на дорозі через занадто високу швидкість, тоді-то винахідник і повідомив поліцейському, що він б його не винайшов, якби дізнався, де його будуть застосовувати.
Номери машин Юрія Гагаріна були іменними?
Дійсно, після польоту в космос, Юрію Гагаріну була подарована «Волга», номера її були 12-04 ЮАГ. Цифри означали день його польоту, а букви – ініціали знаменитого космонавта. При чому, зроблено це цілком законно, оскільки букви ЮА, означали індекс в Московській області, де знаходилось «Зоряне містечко». Ті, хто літав в космос пізніше, при врученні автомобіля отримували схожі номери, змінювалися лише цифри, які все також означали дати їх польотів в космос. Букви залишили в якості нагадування про політ Гагаріна та «Зоряне містечко».
Чому модель Porshce 901 довелося перейменувати в 911?
Porsche 911 спочатку був випущений під індексом 901. Поміняти номер довелося після заперечення компанії Peugeot, яка заявила, що володіє правами на спосіб іменування моделей для масового ринку трьома цифрами з нулем посередині. При цьому претензії Peugeot не поширювалися на гоночні моделі Porsche, такі, як 907 або 908.
Яку небезпеку несли коні для машин на зорі розвитку автомобільного транспорту?
Коли автомобілі тільки починали їздити по дорогах, найбільшою проблемою та загрозою для водіїв були цвяхи й інше металеве сміття, що легко проколює шини. Його основним джерелом були підкови, що відвалювались від коней. Для збору металу довгий час використовували спеціальні машини, оснащені великими електромагнітами, поки проблема з кіньми не закінчилась сама собою.
Логотипом BMW став пропелер?
На початку своєї діяльності компанія BMW виготовляла двигуни для літаків. Фабрики з виробництва були розташовані в Баварії, кольори прапора цього краю – синій і білий, як і частини кола логотипу BMW. Уже пізніше була придумана легенда для знака про те, що це білий пропелер, який розсікає небо. Через 10 років BMW стали випускати і автомобілі.
Компанія Porsche створює автомобілі не для правшів?
Ключ запалювання майже у всіх машинах даної марки знаходиться зліва від рульового колеса. Але як виявилося, зроблено це зовсім не для лівшів. Таке розташування залишилося ще з виробництва найперших авто, які розроблялися для автогонщиків. За правилами змагань, водієві потрібно було спочатку дістатися до свого авто, завести транспортний засіб і тільки потім рушати. Тому таке розташування допомагало швидше завести свій транспортний засіб.
За матеріалами avtoblog.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини