Люксові бренди все частіше звертають увагу на домашніх улюбленців, випускаючи цілі колекції для кішок і собак, таким чином намагаючись підвищити доходи
Модні бренди продовжують міняти маркетингові стратегії, впроваджувати нові технології і хайпувати на різних темах, як, наприклад, створювати пухнасті рожеві сумки, – пише Сьогодні.ua.
Так, Hermès вирішили випустити миску для собак. Тарілочка для домашніх вихованців виготовлена з дуба методом, який використовують у виробництві традиційних бочок. Вона має дві внутрішні чаші з нержавіючої сталі. Їх можна розділити між собою і поставити окремо. Кріпляться чаші одна до одної магнітами.
Власникам собачок така миска обійдеться в 1140 доларів, що приблизно дорівнює 30 тисячам гривнень.
Hermès розповіли в релізі, що тарілка – це “поєднання морського натхнення і майстерності в світі кінного спорту”, це ніби з’єднує сушу і море, які приносять неймовірну радість найкращому другові людини.
Якщо ви настільки любите свого вихованця, що готові витратити таку неймовірну суму на його миску, краще переведіть їх в благодійні фонди або пожертвуйте притулкам для тварин.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини