Шведська IKEA завершила онлайн-розпродаж товарів для покупців та комерційних клієнтів у росії. Кошик, список товарів та особистий кабінет на сайті російської локалізації компанії більше недоступні.
Фізичні магазини IKEA у країні-агресорці при цьому теж залишаються зачиненими й лише видаватимуть товари, замовлені онлайн до 5 липня. Раніше меблевий гігант вже заявляв, що закриє усі свої 4 фабрики на території росії, передає 24 канал.
Свіжа заява IKEA щодо діяльності у росії
IKEA констатувала завершення онлайн-продажів своїх товарів у країні-агресорці й тепер лише обробить, видасть або доставить вже оформлені замовлення. Цим компанія займатиметься ще протягом серпня – вересня цього року.
Разом з тим змінити вказаний при замовленні товару інтервал самовивозу росіяни вже не зможуть. Ті замовлення, які російські клієнти не заберуть у визначений термін, компанія розформує.
Повернути товари, придбані з 5 липня у росії, можна буде протягом 14 днів, а гарантійний термін на них встановлюється всього на 2 місяці, якщо сам виробник товару не передбачає більш довготривалої гарантії.
До слова, компанія більше не продаватиме своїх товарів й для російських бізнес-клієнтів. Комерційні покупці тепер лише мають змогу залишити запит на повернення придбаного раніше в особистому кабінеті IKEA для бізнесу до 29 серпня включно, а згодом – лише електронною поштою.
Додамо, що вхід в особистий кабінет на російському сайті IKEA нині виглядає ось так:
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини