Їхній пік пройшов, – комік Дмитро Носов висловився про популярність “Кварталу 95”

Співзасновник проєкту Standup UA та комік Дмитро Носов висловився про популярність “Кварталу 95”, “Дизель Шоу” і схожих гумористичних проєктів. Він відповів, чи може стендап конкурувати з телевізійними шоу, які українці дивляться протягом багатьох років.

За словами коміка, актори “Кварталу 95” мають змогу розвивати свій бренд поза шоу. Зірок запрошують на знімання фільмів, серіалів та інших проєктів, – пише 24 канал.



Носов впевнений, якщо забезпечити таку можливість стендап-комікам, то вони зможуть навіть стати популярнішими за “Квартал 95”. Однак, ці шоу мають бути цікавими як для дорослих, так і для підлітків.

Стендап повинен мати середовище, в якому коміки розвиваються і зростають. Якесь шоу, де буде не тільки стендап, а й інші гумористичні формати. Якісь програми, які буде цікаво дивитися як дорослим, так і молоді. Тоді, звісно, стендап зможе конкурувати, – зазначив Дмитро.

Гуморист додав, що популярність “Дизель Шоу”, “Мамахохотала–шоу” і “Кварталу 95” вже не така, як раніше. Українці продовжують слідкувати за творчістю акторів, оскільки не мають альтернативи, на думку Носова.

Їхній пік, мені здається, пройшов. Просто досі є люди, які дивляться телевізор, а там нема з чого обирати. До того ж це дивились роками, і це своєрідна звичка, – поділився комік.

 

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини