Американська мережа ресторанів швидкого харчування Burger King в Великобританії потрапила в скандал після того, як опублікувала твіт до 8 березня.
Пост в Twitter почався з фрази “Жінкам місце на кухні”. Як пояснюється в наступному повідомленні, йдеться про те, що чоловіків в ресторанному бізнесі набагато більше. Незважаючи на це, користувачі мережі обурилися таким підходом Burger King, а конкуренти потролили компанію, – пише Оbozrevatel .
“Якщо вони того хочуть, зрозуміло (бути на кухні – прим. ред.). Тільки 20% шеф-кухарів – жінки. Наша мета змінити співвідношення числа жінок і чоловіків в ресторанному бізнесі, наша мета – надихнути жінок будувати кар’єру в кулінарії”, – йдеться в публікації.
Також компанія уточнила, що пишається тим, що запускає стипендіальну програму, яка допоможе жінкам здійснити свої кулінарні мрії.
Незважаючи на це, більшість користувачів мережі обурила така публікація. Вони визнали цей PR-хід одним з найгірших в історії. Деякі навіть пообіцяли більше не відвідувати ресторани мережі.
Зі свого боку конкуруюча мережа KFC висміяла публікацію Burger King. Компанія опублікувала під їхнім постом картинку з підписом: “Самий прийнятний момент видалити цей запис був відразу після її публікації. Другий прийнятний момент – зараз”.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини