Мімімішність зашкалює: Nissan винайняв котиків для просування свого міського автомобіля

До рекламної кампанії кей-кара Nissan Dayz підключилася японська мережа котячих кафе.

Компанія Nissan об’єдналася з мережею котячих кафе із Йокогами, щоб просувати кей-кар Nissan Dayz. У кав’ярнях, відвідувачі яких люблять потягувати лате в компанії десятків кішок, з’являться міні-копії кей-кара. Таким чином, виробник планує популяризувати модель, добре знайому за межами країни, як учасниця «дизельного скандалу», й на рідному ринку, – пише autogeek.



В Японії Nissan Dayz коштує від 12 590 доларів США і за цю досить скромну суму пропонує набір найсучасніших систем безпеки. Уже в базовій модифікації кей-кар укомплектований системою автоматичного екстреного гальмування при лобовому зіткненні, системою попередження про виїзд зі смуги руху, функціями виявлення пішоходів та перемикання дальнього світла на ближній.

Мімімішність зашкалює: Nissan винайняв котиків для просування свого міського автомобіля

Топовим модифікаціям крім усього вище перерахованого дісталися система допомоги при парковці Nissan Around View і «автопілот» ProPilot з адаптивним круїз-контролем та центруванням смуги руху.

Кей-кар Dayz другого покоління укомплектований гібридною силовою установкою, яка складається з 0.7-літрового мотора та електродвигуна. Сукупна потужність установки – 64 к.с.

Мімімішність зашкалює: Nissan винайняв котиків для просування свого міського автомобіля

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини