Мінкульт звертався до YouTube через падіння популярності національного телемарафону

Міністр культури та інформполітики Олександр Ткаченко розповів, що міністерство зверталося до YouTube через падіння трафіку національного телемарафону “Єдині новини”.

Джерело: Ткаченко в інтерв’ю Liga.net, пише Українська правда

Пряма мова: “Нещодавно ми помітили певне зменшення трафіку багатьох ресурсів, які беруть участь у телемарафоні, на YouTube. Були у нас запитання стосовно Meta (Facebook). У таких випадках ми реагуємо. Зокрема, це стосувалося не тільки ресурсів, які були в телемарафоні, але і 24 каналу та інших.



Ми звернулися з листами, зараз у діалозі з YouTube…

Якщо мова йде про санкційну політику стосовно росіян, чи ресурсів на кшталт “Страна”, ми також звертаємося. Але вони періодично народжуються заново, і тут потрібно постійно це відслідковувати, будемо на це звертати увагу”.

Деталі: За словами міністра, під час війни на YouTube налагоджена система швидкої реакції. Сервіс взяв в опрацювання повідомлення і перевіряє, що сталося.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини