Набирає популярності нова соцмережа: особливості та перші скандали

Соцмережа Clubhouse, яку торік створили підприємці Пол Девіс та Рохан Сет набирає обертів. Додаток став популярним під час пандемії. Поки що він 1-й у рейтингу Apple App Store у Німеччині, Італії, Японії та Туреччині.

Особливістю Clubhouse є те, що користувачі спілкуються там лише аудіоповідомленнями, пише Gazeta.ua з посиланням на The New York Times. У травні 2020 року сервіс коштував $100 млн, а у січні 2021 року – $1 млрд.



Серед користувачів додатку: Ілон Маск, актор і музикант Джаред Лето та зіркова телеведуча Опра Вінфрі. Соцмережа вже має 2 млн активних користувачів на тиждень по всьому світу. Аби швидко зареєструватися, потрібно отримати запрошення від уже підтвердженого користувача. Інакше доведеться стояти у віртуальній черзі та чекати, доки програма підтвердить запит.

Не обійшлося і без скандалів: у Clubhouse відсутня цензура, а тому багато жителів Китаю почали завантажувати додаток. Там обговорювали такі теми як протести у Гонконзі, через що влада КНР заблокувала соцмережу.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини