Обслуговування українською: скільки порушень нового закону зафіксували у перші дні

В Україні вже 2 дні функціонує закон про обслуговування українською мовою.

За цей час офіс Уповноваженого із захисту державної мови отримав близько 100 звернень, повідомив мовний омбудсмен Тарас Кремінь, передає “Радіо Свобода”.

За його словами, за частиною з них планують провести “заходи державного контролю”. Можливо, мають на увазі перевірки та попередження.



“Є реакція суспільства на недотримання мовного законодавства на окремих інтернет-сайтах, під час спілкування водіїв, контролерів в громадському транспорті з пасажирами. Ну, і крім усього іншого, це скарги, пов’язані із зовнішньою рекламою”, — розповів Кремінь.

Грубих порушень мовного закону поки не зафіксували. Омбудсмен припускає, що число скарг збільшиться, коли відкриють ресторани та кафе після карантину. Він сподівається, що “ефективно проведена інформаційна кампанія” та роз’яснення від ЗМІ дадуть результат.