Пальчики оближеш: KFC прибрала відомий слоган компанії

На якість продукції зміни не вплинуть, заявила головний маркетолог компанії, відзначивши унікальність ситуації у світіАмериканська мережа ресторанів швидкого харчування KFC через пaндемію кoрoнавірусу припинила випускати рекламу своєї продукції під девізом It’s Finger Lickin ‘Good (Смачно так, що пальчики оближеш). Про це повідомляється на сайті компанії, передає Korrespondent.

Пальчики оближеш: KFC прибрала відомий слоган компанії



“Ми вважаємо, і з цим погодяться всі, що поточний рік видався іншим, ніж інші. Тому зараз наш слоган виглядає не дуже доречним. З цієї причини ми оголошуємо паузу в його використанні на деякий час”, – зазначено в повідомленні.

Девіз, який використовувався 64 роки, повернеться в рекламу “у відповідний час”. Водночас у компанії запевняють, що на якість продукції зміни не вплинуть.

“На час призупинення використання слогана <…> наша їжа, яку воліють спробувати багато людей у світі, не зміниться”, – заявила головний маркетолог KFC Кетрін Тан-Джіллеспай, назвавши ситуацію у світі унікальною.

Так, використання популярного девізу призупинено у Великобританії, Канаді, Нідерландах, на Близькому Сході, в Південній Африці і в низці регіонів Азії. У США відповідна рекламна кампанія не велася, наголошується в повідомленні.

Як повідомлялося, в березні після оголошення пандемії коронавірусу KFC довелося призупинити рекламну кампанію з облизування пальців. Багато жителів Англії, Уельсу, Шотландії та Ірландії визнали відповідні дії негігієнічними.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини