Співробітниця обслуговуючого персоналу в готелі зізналася, що покоївок дратує заправлене ліжко перед від’їздом гостей, включений телевізор при прибиранні номерів та не знята табличка “Не турбувати”. Також вона розповіла про деякі поради, які туристи можуть робити, щоби трохи полегшити роботу покоївкам.
Усім відомо, що у всьому світі співробітники обслуговуючого персоналу в готелях стикаються з проблемами, від дрібних неприємностей до серйозних випадків. Вони щодня миряться з безліччю нюансів своїх клієнтів, тому видання Business Insider взяло у колишніх покоївкових інтерв’ю на умовах повної анонімності, – пише Оbozrevatel.
- Увімкнений телевізор
Покоївка зізналася, що через звук телевізора, який залишився увімкненим, вони часом не можуть визначити, чи можна прибирати чи в номері хтось є.
“Доводиться зв’язуватися з персоналом на стійці реєстрації, який зазвичай завжди зайнятий”, – сказала покоївка.
- Б’юті-процедури в номері
Другим дратівливим фактором для співробітників готелю є фарбування волосся у ванній кімнаті.
“Потрібна година і більше, щоб повернути після цього ванні та раковині їхню початкову білизну”, – розповіла співробітниця готелю.
- Напої
“Немає нічого кращого, ніж отримати під час зміни порцію прохолодного напою або морозива. Виїжджаючи, залиште солодкі ласощі або незайману пляшку содовою в холодильнику”, – радить колишня покоївка.
- Постільна білизна
Гувернантка зазначила, що їм приємно, коли гість перед від’їздом самостійно знімає постільну білизну, а використані рушники складає до неї.
“Це дуже економить час покоївки, яка зобов’язана виконати норму щодо прибирання у чітко визначений термін”, – розповіла вона.
- Ліжко після сну
Покоївка наголосила, що не варто ідеально заправляти ліжко перед від’їздом.
- Кошик для сміття
“Люди часто, переповнивши кошик для сміття, починають складати відходи на підлозі. Краще попросіть ще пару пакетів для сміття”, – розповіла дівчина.
- Медичні вироби
За словами покоївки, у номері часто можна знайти інсулінові голки у хворих на цукровий діабет, викинутих у сміття без кришки.
“Я особисто отримала травму голкою та витратила шість місяців на аналіз крові та прийом ліків, щоб захистити себе від цієї помилки”, – поділилася прислуга.
- Табличка “Не турбувати
Співробітниця готелю попросила туристів використати табличку, якщо потрібно, щоб їх не турбували, і водночас не залишати її на дверях після виїзду з номера.
- Добре ставлення до обслуговуючого персоналу,
“Я знаю, що ми всього лише покоївки. Я знаю, які незручності вам завдає поява прибиральниць у вашому номері. Але це і є наша робота — турбота про гостей та затишок у їхньому номері”, — підсумувала вона.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини