Помилка на 2 мільйони: як український бренд нагородив блогерку за зауваження

Український ювелірний бренд LOVE YOU запустив персоналізовану комунікаційну акцію. В одне з повідомлень закралася помилка, яку помітила відома блогерка.

Поширена помилка та оригінальна реакція компанії на зауваження

У лютому бренд ювелірних подарунків LOVE YOU запустив нову комунікацію, в якій персоналізовано зізнається своїм клієнтам у коханні, повідомляє 24 Канал. Ця рекламна кампанія стала популярною не лише через сотні позначок в сторіс, а й через одну прикрість у граматиці.



Юлія Дейнега, викладачка української мови та літератури, яка веде навчально-розважальний блог, помітила неточність на рекламному банері бренду LOVE YOU і опублікувала про це відео в TikTоk та Instagram.

У відео йдеться про таке правило: короткі форми імен із закінченням “Я” в називному відмінку (наприклад, Таня), мають закінчення “Ю” в кличному відмінку — Таню. А ось ім’я Настя є винятком і пишеться з “Е”. Тож потрібно актуалізувати свої знання та запам’ятати нові правила та винятки.

Відео Юлії зібрало близько 2 мільйонів переглядів та викликало жваві дискусії серед аудиторії. Вперше відео викладачки отримало таку шалену кількість переглядів, що побило її власні рекорди. В коментарях дехто підтримав блогерку, але не обійшлося без хейту. Тому бренд ювелірних подарунків LOVE YOU вирішив підтримати дівчину та подякувати за уважність.

Бренд LOVE YOU підтримав комунікацію та швидко відреагував на кризову ситуацію. Команда виправила помилки та зробила дівчині персоналізований подарунок — прикрасу з сету “Патріотичний”, а також листівку у стилі рекламної компанії з виправленою неточністю.

Такий крок від бренду LOVE YOU став знаковим для дівчини, оскільки вперше її відео стало настільки успішним у мережі. Своїми емоціями від сюрпризу Юлія поділилася у соцмережах. Цей приклад є чудовою ілюстрацією того, як реагувати на свою помилку та як критика дозволяє ставити кращим.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини