ПриватБанк зажадав від свого клієнта доплатити за переказ за кордон, який він загубив. За уточнення реквізитів попросили доплатити $55.
Про це йдеться в публікації Мінфіну. Про такий випадок розповів клієнт банку. “14 червня був зроблений SWIFT-переказ в Російську Федерацію. За всіма реквізитами, які були видані одержувачу в їхньому банку. Відправили ми переказ, чекаємо пару днів, жодних новин”, – розповів клієнт “Привату”, – пише Оbozrevatel.
На питання, що саме в реквізитах вказано неправильно, не відповіли. При цьому повернення переказу також платне. У Приватбанку повідомили, що перевіряють, чим можуть допомогти в цій ситуації. “Ми здійснили запит в VTB BANK і чекаємо відповіді. Після повернення переказу клієнту надійде повідомлення про зарахування коштів”, – заявили в прес-службі.
Відзначимо, раніше клієнти також розповіли, як не змогли забрати свій депозит в ПриватБанку. Як виявилося, служба фінансового моніторингу фінустанови внесок заблокувала. Після того, як банк прийняв документи, кошти розблокували, але через якийсь час заново заблокували. “Приват” зажадав знову надати документи, які підтверджують джерело походження коштів.
