Бургерна Торонто під назвою Good Fortune Burger вирішила збільшити обсяги продажів і вдалася до хитрощів, заради яких довелося змінити назву страв на честь канцелярського приладдя.
Відвідувачі фастфуд-ресторану тепер можуть побачити в меню, наприклад, такі пункти як, степлер (принесуть бургер), або стікери (подадуть імбирне пиво). Таким чином, клієнти, що працюють в офісах, зможуть свої замовлення включити у звіти про витрати, які покриває роботодавець, – пише sundries..
Такий підхід зустрів хвилю критики в соціальних мережах, після чого власник бургерної змушений був дати задній хід і зізнався, що запропоновану концепцію невірно інтерпретували.
«Ми просто хотіли викликати посмішку на обличчях деяких людей і змусити їх трохи посміятися. Це гра, розвага. Тут немає злого умислу», – виправдався Джон Парді.
Користувачі відзначили, що якщо відвідувачі скористаються порадою адміністрації ресторану, у них можуть виникнути проблеми на роботі через фальсифікації документів.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини