У Керченській протоці тонуть два танкери “Волгонефть-212” та “Волгонефть-239”. На борту перебували 29 моряків, 10 – врятовано, 13 довгий час не могли врятувати. Зрештою майже усіх змогли евакуювати, окрім одного. Отже, унаслідок інциденту один моряк загинув.
24 Каналзібрав усе, що відомо про інцидент натепер. Попередньою причиною трагедії вважають помилку екіпажу в складних метеоумовах.
Танкери з тоннами мазуту розломилися навпіл: що сталося
15 грудня в Керченській протоці через шторм зазнали катастрофи два російські танкери. Згодом стало відомо, що ідеться про танкери “Волгонефть-212” і “Волгонефть-239”.
Сильні хвилі розламали корпуси суден, які перевозили по 4 тисячі тонн мазуту. Унаслідок аварії частина нафтопродуктів витекла у воду, утворивши чорні плями.
Доля екіпажу
На борту обох танкерів перебували 29 осіб. Рятувальникам вдалося евакуювати 10, 13 залишалися в морі, доля 4 механіків була невідома. За словами моряків, ці члени екіпажу могли не вижити, оскільки вода моментально затопила відсіки після розриву корпусів суден.
Станом на 13:30 російське МНС повідомило про загиблого внаслідок катастрофи.
“Усіх 13 моряків евакуйовано з танкера, який сів на мілину в Керченській протоці, одна людина загинула”, – ідеться в повідомленні.
Причини катастрофи
“Волгонефть-212” було збудовано 55 років тому. Він був спочатку звичайним танкером, а в 1990-х його вкоротили до стандартів “ріка – море”.
Робили все нашвидкуруч приблизно так: вирізали центр, викидали його, а потім зварювали корму та ніс, утворюючи величезний шов посередині. Сьогодні цей шов розійшовся після потужного удару хвилі, – обурюються в російських ресурсах.
Також розглядається версія про помилку екіпажу в складних погодних умовах.
Загроза екологічної катастрофи
Розлив мазуту в Керченській протоці спричинив появу маслянистої плівки на воді. Екологи попереджають про можливі серйозні наслідки для морської екосистеми та прилеглих територій.
Обсяг витоку поки що точно не встановлено, але рятувальні служби працюють над локалізацією забруднення.
