В Укрзалізниці розповіли, що найчастіше забувають у потягах пасажири і як повернути загублені речі
Що робити, якщо забули у потязі валізу…
Про це пише Depo.Львів з посиланням на пресслужбу Укрзалізниці.
“Серед забутого в поїздах зазвичай найбільше телефонів, парасолей та одягу”, – йдеться у повідомленні.
Що робити, якщо забув речі у вагоні? Для початку – звернутися до начальника станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати заяву. У ній вказати номер вагона та місце, які займав, описати забуті речі й зазначити найближчу станцію, на якій хотів би їх забрати.
Під час одержання речей власник повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей із зазначенням у ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.
“Залізничники, які виявляють у поїздах, на станціях і вокзалах забуті чи загублені речі, складають акт з детальним описом загального вигляду знайдених речей та обставин, за яких їх було виявлено”, – йдеться у повідомленні.
Якщо речі були загублені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Пасажирам їх видають лише після перевірки документів, що посвідчують особу. Про забуті чи загублені або ж знайдені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за номером телефона 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні).
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини