Техогляд планують перейменувати на “перевірку транспорту на придатність до експлуатації” (ПТПЕ), аби це не асоціювалося з корупційним оглядом від Державтоінспекції.
Законопроєкт пропонує 2 види технічного іспиту: періодична перевірка транспорту та придорожній огляд, – пише Газета.юа.
MMR передає деталі періодичної перевірки:
– приватні легковики й легкові вантажівки з масою до 3,5 т проходитимуть першу перевірку через 4 роки з моменту реєстрації, а потім кожні 2 роки;
– таксі – за 1 рік із моменту реєстрації й щорічно;
– автобуси, мікроавтобуси – через 1 рік із моменту реєстрації й кожні пів року;
– вантажівки й напівпричепи з вагою понад 3,5 т – за 1 рік із моменту реєстрації й щорічно;
– мотоцикли з двигуном об’ємом більш як 125 см³ – через 2 роки з моменту реєстрації й кожні 2 роки.
Мінінфраструктури пропонує ввести обов’язковий техогляд, незалежно від дати попередньої перевірки, у випадку перереєстрації автомобіля; зміни типу, призначення чи параметрів конструкції транспорту; ДТП.
Не доведеться проходити перевірку власникам:
– транспортів із максимальною швидкістю до 25 км/год;
– антикварних транспортів;
– спортивних машин;
– автомобілів з дипломатичною недоторканністю;
– тракторів і сільгосптехніки з об’ємом двигуна до 50 см³.
Під час придорожнього огляду проведуть перевірки:
– початкову. Перевірятимуть свідоцтво про придатність транспорту, здійснять візуальну оцінка стану. Також перевірять, чи були усунуті зауваження з моменту останнього техогляду;
– поглиблену. У разі виявлення технічних невідповідностей – свідоцтво про придатність анулюється, у зв’язку з чим доведеться їхати на СТО і повторно складати іспит. Після поглибленого огляду, водій отримає імунітет до перевірок на три наступних місяці.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини