Клієнти “ПриватБанку” і далі продовжують скаржитись на установу. Зокрема, цього разу VIP-клієнт обурився, адже він втратив тисячу гривень через “глюк” при переказі грошей.
Про це чоловік написав на сайті Мінфіну, – повідомляє РБК-Україна.
Він розповів, що намагався перерахувати гроші на свою карту в “ПриватБанку”, щоб закрити кредитний ліміт. Однак, під час транзакції сталася помилка і клієнт втратив свої кошти.
“Хочеш зі своєї карти Приват перекинути гроші на свою карту Приват і закрити там кредитний баланс? Заглючив їх додаток в момент транзакції, змінило карти місцями і вуаля – ти перекинув гроші зі своєї картки на свою карту і заплатив Привату 1000 грн”, – написав чоловік.
Окрім того, у нього виникли проблеми під час розморозки своїх рахунків у банку. Чоловік зазначив, що в банку нібито не доходять листи від виконавчої служби, хоча інші банківські установи вже зняли арешт з його карт.
Як відреагували в “ПриватБанку”
В установі пояснили, що вони не змогли ідентифікувати чоловіка за даними у відгуку.
“На жаль, нам не вдалося вас ідентифікувати по даним, зазначеним у відгуку. Ми звернулися в особистому повідомленні і запросили ваші контакти, щоб перевірити інформацію і розібратися докладніше в ситуаціях, описаних вами”, – зазначив представник банку.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини