Українська піцерія розіслала лайливі і принизливі повідомлення своїм клієнтам

У закладі оголосили про технічний збій і вибачились.

Масова розсилка повідомлень клієнтам мережі закладів харчування “Mister Cat Pizza” приголомшила грубістю і лайкою, але у закладі запевнили, що до розсилки не причетні, бо стався збій, передає ТСН.

Про повідомлення, які були надіслані, почали писати користувачі, які їх отримали, заклад вибачився через повідомлення у соціальній мережі.

У повідомленнях нібито співробітники закладу з образами повідомляли людям, що їм три місяці не платять зарплату, тому вони вирішили відігратися на покупцях.



В закладі одразу ж повідомили, що трапився технічний збій в мобільному додатку. Вони визнали, що не достатньо приділили уваги захисту і попросили вибачення, у всіх, хто отримав негативні повідомлення.

піцевія вибачилась

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини