Щоб якось впоратися з дефіцитом товарів, російські ритейлери почали продавати продукцію під власними торговими марками.
В Росії асортимент побутової хімії та засобів гігієни скоротився на 16,2% після відходу іноземних брендів із початком повномасштабного вторгнення до України.
Про це інформують російські засоби масової пропаганди з посиланням на звіт аналітичної компанії NielsenIQ, – пише ТСН.
Зазначається, що особливим ударом по ринку став вихід з Росії компанії Henkel, яка виробляє косметику та побутову хімію під брендами Schwarzkopf, Syoss, Fa, Persil. Окрім того, припинити постачання товарів до РФ вирішила і компанія Johnson & Johnson.
Після відходу Wella, Londa та Estel у Росії виникли великі проблеми з постачанням фарби для волосся. Адже так званий паралельний імпорт лише частково вирішує завдання підтримки асортименту. За оцінками експертів, потенціал для скорочення асортименту ще не вичерпано.
Щоб вирішити ці проблеми, російські ритейлери почали продавати продукцію під власними торговими марками (ВТМ). Так, у мережі “Магніт” частка ВТМ за минулий рік зросла загалом на 27%, а у непродовольчому сегменті – на 35%.
Зазначається, що асортимент непродовольчих товарів у російських магазинах скорочується ще й через розвиток онлайн-торгівлі. Адже мережі “Метро”, “Ашан”, “Лента” та інші переходять на торгівлю товарами через даркстори і переводять частину асортименту в онлайн.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини