Українська розвідка повідомила, що під час атаки на аеродром “Ахтубінськ” вдалося вразити новітній російський винищувач Су-57. Це перший подібний випадок в історії
Су-57 – це новітній літак, який у Росії називають “винищувачем п’ятого покоління”. Проте він має чимало недоліків, які окупанти всіляко намагаються приховати. Ба більше, росіяни не розголошують навіть точну кількість Су-57 на озброєнні. Проте спойлер – їх не так багато, як можна подумати. Що відомо про російські “вундервафлі” – розповідає 24 Канал.
Знищення Су-57
Головне управління розвідки повідомило, що на аеродромі “Ахтубінськ” в Астраханській області, що за 589 кілометрів від лінії зіткнення, 8 червня було уражено російський винищувач Су-57. Про це свідчать супутникові знімки стоянки літака. Після української атаки біля нього з’явились вирви від вибуху та характерні плями пожежі, що виникла внаслідок вогневого ураження.
Розвідка зазначає, що ураження Су-57 – це перший випадок в історії. Це найсучасніший винищувач, що стоїть на озброєнні ВКС Росії. Окупанти час від часу використовують його, аби атакувати українські міста ракетами Х-59 і Х-69.
Винищувач “п’ятого покоління” – чи ні
Су-57 – це російський багатоцільовий винищувач, який сама Росія класифікує як “літак п’ятого покоління”. Тобто фактично це найсучасніший тип реактивних винищувачів – і найкращий, який Росія має на озброєнні.
Згідно з відкритими даними, російська розробка має такі технічні характеристики:
- екіпаж – 1 людина;
- довжина – 19,7 м;
- розмах крила – 14 м;
- висота – 4,8 м;
- маса – порожнього — 18,5 т; нормальна злітна маса: з 63% палива — 26 т, зі 100% палива — 30 т;
- максимальна швидкість на висоті – М 2,45 (близько 2600 км/год), максимальна безфорсажна швидкість 2 M (приблизно 2100 км/год);
- тривалість польоту – до 5,8 години;
- практична стеля – 20 000 м.
Військові експерти зазначають, що Су-57 є радше літаком перехідного типу, адже не відповідає характеристикам “п’ятого покоління” – формально “четвертого+”. Наприклад, окупанти не розробили для цього винищувача новий двигун. На літак встановлені звичайні два округлі двигуни від винищувачів Су-30СМ та Су-35.
Згідно з концепцією п’ятого покоління, двигун борта має бути захищений від відповідного радіоелектронного обладнання. Максимально захищений від теплового випромінювання. Цього росіяни не зробили. У них дотепер всі побудовані Су-57 мають двигуни так званого першого етапу. Такі самі, як стоять на четвертому плюс-плюс поколінні – на Су-35 і Су-34,
– пояснює авіаексперт Валерій Романенко.
Окрім цього, росіяни не оснастили Су-57 сучасною стелс-технологією та ефективними системами передачі тактичної інформації. Наприклад, американські літаки мають змогу побачити зенітний комплекс і, не входячи у небезпечну зону, передати інформацію артилерії, – а росіяни так не можуть.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини