Заможна клієнтка назвала касирку невдахою. Яке щастя, що це почув адміністратор!

Клієнт завжди правий – фраза, яку кожен розуміє в міру своєї вихованості. Адже деякі опускаються до образ обслуговуючого персоналу.

Заможна клієнтка назвала касирку невдахою. Яке щастя, що це почув адміністратор! - 1

Героїня цього поста працює касиром. Заробленими грошима вона оплачує своє навчання. У той нещасливий день їй довелося залишити хворого сина у батьків, щоб не пропустити зміну. Дівчина навіть не здогадувалася, що її чекає.



Її зміна проходила, як завжди, поки не з’явилася заможна, елегантна, але абсолютно обділена хорошими манерами жінка. Ця дама і раніше бувала в цьому супермаркеті. Цього разу вона прийшла з маленькою дочкою. Як завжди, жінка не відповіла на ввічливе вітання, а лише недбало дала касиру купони.

Попри грубе ставлення, дівчина-касир «пробила» покупки та почала розбиратися з купонами. Виявилося, що в одного з них закінчився термін дії. Вона ввічливо повідомила про це пані, але та почала кричати та вимагати адміністратора.

Заможна клієнтка назвала касирку невдахою. Яке щастя, що це почув адміністратор! - 2

Коли адміністратор підходив до незадоволеної клієнтки, він почув, як вона говорила дочці: «Тепер ти розумієш, чому я змушую тебе вчитися? Завдяки мені, ти не станеш невдахою, як ця касирка». Це було сказано навмисне голосно, щоб принизити дівчину.

Адміністратор підтвердив, що термін купона жінки закінчився, а потім… дістав усі товари з її пакетів, попросив піти та більше ніколи не повертатися в цей супермаркет.

Заможна клієнтка назвала касирку невдахою. Яке щастя, що це почув адміністратор! - 3

Такому керівництву можна лише аплодувати! Я б дуже хотіла, щоб всі начальники були такими. А ще, щоб злих людей було набагато менше!

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини