«Позиціюванням дітей як товару» назвав комерційне сурогатне материнство в Україні уповноважений з прав дитини Микола Кулеба.
Про це він написав у своєму Facebook після оприлюднення інформації про перебування у одному зі столичних готелів майже півсотні дітей, народжених українськими жінками для іноземців, повідомляє Про Львів.
Кулеба вважає, що сурогатне материнство в Україні неврегульоване і порушує права дітей. Про те, чи вживає держава якихось заходів, щоб ці права не порушувалися, уповноважений з прав дитини не написав.
“Сурогатне материнство в Україні неврегульоване і порушує права дітей.
Комерціалізація і дозвіл отримувати таку «послугу» в Україні сприяє безконтрольному продажу українських дітей за кордон.
Ситуація з немовлятами в готелі, яка набула розголосу – ще раз показує безправність дітей, народжених сурогатними матерями. Народження дитини далеко від матері є неприроднім. У такий спосіб Україна просто стає міжнародним онлайн-магазином з немовлятами. І реальну кількість таких дітей, яких «постачає» Україна таким чином, ми не знаємо.
Жодна держава не зобов’язана «забезпечити» сім’ю дитиною (тим більш іноземну). Проте кожна дитина має невід’ємне право на сім’ю. І в цьому контексті опускається поняття «матері», яка народила дитину, але не є її генетичною матір’ю. Діти, які сьогодні знаходяться в готелі фактично мають біологічних матерів, які знаходяться в Україні. Але за умови організації процесу сурогатного материнства вони наразі залишилися без батьків. Як генетичних, так і біологічних.
Сурогатне материнство – це експлуатація жінок з метою отримання доходу приватним бізнесом і задоволення потреб дорослих. Але воно є таким, що порушує права дитини.
Ще в 1991 році представники однієї з палат парламенту Німеччини заявляли, що сурогатне материнство суперечить правам дитини, зокрема не беруться до уваги зв’язки між дитиною та матір’ю, яка її виношує. І вилучення дитини в біологічної матері може мати негативні наслідки.
Я категорично проти комерційного сурогатного материнства, це об’єктивізація дитини і позиціювання її як товару.”
Редакція може не поділяти тексти та(або) погляди авторів і не несе відповідальність за їхні матеріали. Також редакція не несе відповідальності за коментарі, які розміщені в соціальних мережах під інформаційними матеріалами редакції.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини