З блогерами, які влаштували скандальну вечірку у Львові, почали відмовлятися працювати відомі компанії (фото)

У Львові в День пам’яті жертв Голодомору, 27 листопада блогери мільйонники влаштували гучну вечірку, яка викликала резонанс у суспільстві.

Про це повідомляла “Варта1”.

Серед найбільших компаній, які працювали із блогерами, зокрема з винуватцем “балу” Олександром Заліском, що організував скандальне святкування власного дня народження, — “Метро”, “Київстар”, “Розетка”, “Нова пошта”, “Bourjois Україна”, “JYSK Ukraine”, “Ашан”.



Соцмережі вкрай негативно відгукуються про вчинок блогерів та активно закликають компанії розривати з ними співпрацю. А також бойкотувати блогерів, які влаштували цю “вечірку”.

Так перші компанії уже оголосили про розрив співпраці з відвідувачами “голодної туси”. Мережа “Метро” відповіла на допис користувача Андрія Смолія.

Ще один бренд, який звернув увагу на таке дійство — відомий український бренд чоловічих костюмів “Andreas Moskin”, адже День пам’яті жертв Голодомору на державному рівні визначено як скорботний.

Ретельно обирати партнерів для співпраці пообіцяла і компанія “Нова пошта”, які відреагували в коментарі на ситуацію.

Ще один бренд “Lovare” відмовився від співпраці з Танею Самбурською, яка була присутня на “тусі.”

Додамо, що сьогодні, 29 листопада, після проведеної комісію ТЕБ і НС було прийнято рішення закрити Будинок вчених, в якому 27 листопада, у День вшанування жертв Голодоморів, декілька блогерів-мільйонників влаштували гучну вечірку.

Серед гостей, які активно ділилися відео в “Instagram”, висловлювали захоплення імениннику, було чимало блогерів “мільйонників”:

  • Наталі Литвин (1 мільйон підписників);
  • Саша Бо (1,9 мільйона підписників);
  • Таня Самбурська (1,5 мільйона підписників);
  • Валерія Юрченко (1,3 мільйона підписників);

Найбільш обурливо було те, що Володимир Остапчук опублікував у сторіз фотографію святкового столу, яку підписав: “Голодна блогерська туса”.

Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини