Глaвa пpec-cлужби укpaїнcькoгo лідepa Вoлoдимиpa Олeкcaндpoвичa Зeлeнcькoгo Мeндeль Юлія виcлoвилa думку щoдo тoгo, щo гapaнт Кoнcтитуції Укpaїни пepeтвopюєтьcя в oднoгo з нaйбільш впливoвих людeй у вcьoму cвітoвoму пpocтopі.
“Сьогодні 7 місяців, як я на теперішній посаді, а цього місяця виповнюється три роки, як потрапила в комунікації.
Ділюся трьома правилами для комунікаційників, які випрацювала за цей час.
– Меседж без контексту не має значення. Які б меседжі не хотів донести спікер, поки він не створить контексту для інтерв’юерів, усе сказане ним може бути поставлене в контекст розуміння ситуації інтерв‘юерами. Одним словом, я розумію не те, що ти кажеш, а те, що я чую. Ось чому інтерв‘ю – одне з найскладніших жанрів.
– Не треба виправдовуватися. У кожній ситуації має бути чітко зважена межа: де закінчується пояснення позиції, а починається виправдання. Виправдання ставить одразу у програшну позицію, адже спікер наче вже визнає провину за собою. Тому меседж позиції має бути чітким, лаконічним, він має заводити аудиторію на ваше інформаційне поле, а не відбивати напад на території нападників. Інформаційні атаки в більшості абсурдні і не логічні. Тому варто пояснювати, чому вони не логічні, відкриваючи реальність, а не виправдовуватися. Виправданнями не перемогти.
– Ну і останнє: комунікація ніколи не діятиме без суті. Якщо нема ідеї, лідера, події, не буде і якісної комунікації. Не беріться комунікувати непотріб. Це нівелює ідею і якісних комунікацій, і високої професійності, і сенсу життя. Комунікація непотребу чи порожнечі – це обман. А ніхто з нас не хоче присвятити життя обману.
Серед досягнень минулого року вважаю перший профайл українського президента у The New Yorker та першу обкладинку Time з українським президентом. Хоча основна заслуга тут, звісно, не прес-служби, а самого Володимир Зеленський. Поки український президент перетворюється на одного з найвпливовіших людей у світі, нам, українцям, варто очікувати ще більше приємних новин у 2020.
Друзі, якісні комунікації змінюють і країну. Тому круто, коли ми з вами на стороні світла На сьогодні для нас, комунікаційників, є важливі завдання. А саме: змінити імідж України на міжнародній арені, змінити його для нас, українців, пояснити, що в єдності наша сила і що в нас, українців, чимало причин почуватися переможцями Адже ми такі і є.”
Редакція може не поділяти тексти та(або) погляди авторів і не несе відповідальність за їхні матеріали. Також редакція не несе відповідальності за коментарі, які розміщені в соціальних мережах під інформаційними матеріалами редакції.
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини