Шведський автомобільний концерн Volvo запустив в роботу новий абонентський сервіс Care by Volvo.
Про це повідомляється на офіційному сайті Volvo.
Як наголошується в повідомленні компанії, він розроблений для покупців нового кросовера ХС40. І тепер всі клієнти сервісу, купивши такий кросовер, зможуть за спрощеною схемою замовляти новий автомобіль і користуватися ним за щомісячну абонентську плату у 840 доларів.
“Клієнтам не доведеться торгуватися і турбуватися про страховку, податки, оплату прокату та інші фінансові проблеми, які супроводжують покупку або оренду автомобіля”, – запевняє компанія.
Причому відзначається, що абонентська плата також включає в себе такі витрати, як мийка автомобіля, чистка салону, заправка паливом і багато іншого.
Крім цього в компанії підкреслили, що завдяки використанню технології цифрового ключа, власники ХС40 зможуть надавати свій кросовер родичам або друзям.
Однак найунікальніша можливість, яку надає новий сервіс Care by Volvo – це заміна старого автомобіля на новий кожні 24 місяці.
“Представляючи Care by Volvo, ми відкриваємо нову еру для власників автомобілів. Сьогодні, коли споживач звик до прозорої абонентської плати за більшість послуг, традиційна схема покупки автомобіля здається надто складною. Але все змінюється з появою Care by Volvo”, – підкреслив президент і генеральний директор Volvo Car Group Хокан Самуельсон.
За його словами, на першому етапі програми сервіс Care by Volvo буде доступний покупцям нового Volvo XC40 у Швеції, Великобританії, Німеччині, Іспанії, Італії, Норвегії, Польщі та США. На інших ринках послуга з’явиться пізніше. Вартість передплати Care by Volvo буде єдиною в межах кожної країни і стандартизована в зоні Європейського союзу.
Джерело: Економічна правда
Додавайте "Шляхту" у свої джерела Google Новини